Prima pagina Daune Daune auto

Daune auto













Daca ai incheiat o polita de asigurare auto (Casco) la Groupama Asigurari sau daca vinovat de producerea accidentului este o persoana care are asigurare RCA la Groupama, in cazul producerii unui eveniment asigurat, te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:
  1. Anunta imediat autoritatile competente (Politie, Pompieri) solicitand intocmirea actelor referitoare la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat sau, dupa caz, respecta instructiunile privind constatul amiabil.
  2. Pentru notificarea daunei, ai la dispozitie 2 modalitati: 
  • Online, prin accesarea acestui link si completarea informatiilor solicitate in formular. Dureaza aproximativ 5 minute, alegi singur data si locul pentru efectuarea constatarii in functie de preferintele tale.
  • Telefonic, prin apelarea Centrului de Servicii Clienti Alo Groupama: 0374-110-110, de luni pana vineri, in intervalul orar 8:00 - 18:00. Termenul minim in care trebuie sa notifici dauna este de 2 zile lucratoare de la avarie, respectiv in maximum 24 ore in caz de furt, pentru a inregistra dauna auto si a te programa la constatare.
In cazul in care completezi formularul de constatare amiabila prin aplicatia Amiabila, vei putea fi contactat in vederea programarii la constatare daca putem stabili ca exista raspunderea noastra din documentele incarcate.

Daca ai asigurarea Casco Gradual, poti repara rapid micile daune fara sa fie necesara inlocuirea parbrizului, fie ca e vorba de zgarieturi, ciobituri sau lovituri de piatra la parbriz.

Care sunt beneficiile tale: 
  • Poti folosi masina imediat, fara perioada de imobilizare necesara inlocuirii suprefetelor vitrate
  • Nu exista costuri pentru tine ca asigurat
  • Fransiza sau pretul asigurarii la reinnoire nu va fi impactat
  • Nu exista riscul infiltratiilor ulterioare sau a deteriorarii unor elemente de fixare si etanseizare ca in cazul demontarii si inlocuirii parbrizului.
 
  1. Vino la centrul de constatare Groupama Asigurari cu documentele necesare prezentate la sectiunea Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto, in functie de situatia in care te regasesti, necesare deschiderii dosarului de dauna.
  2. Groupama Asigurari iti va despagubi cheltuielile suportate conform Conditiilor Generale Pentru Asigurarea Facultativa (CASCO) respectiv Asigurarea Obligatorie de Raspundere Civila Auto (RCA).
  3. In cazul in care evenimentul s-a produs in afara teritoriului Romaniei te rugam sa anunti telefonic Groupama Asigurari pentru a primi indicatii cu privire la modul de rezolvare a cazului.
  4. In cazul in care autovehiculul nu mai este deplasabil prin forte proprii in urma producerii unui eveniment asigurat CASCO, poti solicita Asistenta Rutiera apelând Centrul de Relaţii Clienţi Alo Groupama, la numărul de telefon 0374 110 110.
Canalul de comunicare disponibil pentru clientii cu daune este Centrul de Servicii Clienti Alo Groupama (0374 110 110), care ofera posibilitatea de notificare a daunelor precum si informatii in timp real cu privire la produsele si serviciile companiei si la stadiul de instrumentare si solutionare a dosarelor de dauna.
 

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto - avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto - furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto - avarii produse de catre asiguratii RCA la Groupama Asigurari

Documente necesare deschiderii dosarului de daune auto prin decontare directa pe polita RCA - avarii produse de catre asiguratii RCA la alte companii

Daca esti detinatorul unui contract de asigurare RCA incheiat la Groupama, cu clauza de decontare directa, ai fost pagubit de o persoana care are o asigurare RCA incheiata de unul din asiguratorii autorizati din Romania si:
a) Accidentul auto s-a produs pe teritoriul Romaniei;
b) Vehiculele implicate in accidental auto sunt inmatriculate/inregistrate in Romania;
c) Prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor;
d) Ambele vehicule implicate in accidental auto au asigurare RCA valabila la data evenimentului;
e) Prejudiciile exclud vatamarile corporale.
 
Atunci, in caz de dauna, poti sa apelezi serviciul Alo Groupama: 0374 110 110. Actele necesare pentru deschiderea unui dosar de dauna, in cazul tau, sunt urmatoarele:
 
Copia contractului RCA emis de Groupama
Cartea de identitate/buletin de identitate si permisul de conducere al soferului autoturismului pagubit
Cartea de identitate si certificatul de inmatriculare al vehiculului pagubit
Copia certificatului de inmatriculare al autoturismului asigurat
Copia cartii de identitate/buletinului de identitate si a permisului soferului vinovat de producerea accidentului
Copia politei/contractului de asigurare obligatorie RCA al vinovatului 
Formularul de constat amiabil sau Procesul verbal eliberat de Politie, in original
Imputernicire de la pagubit pentru persoana care deschide dosarul de dauna, semnata si stampilata, daca pagubitul este persoana juridica, sau imputernicire notariala, daca pagubitul este persoana fizica