Groupama Asigurari a lansat Barometrul de risc al companiilor din Romania, un amplu studiu de piata care evalueaza perceptia riscurilor la nivelul mediului de afaceri. Studiul identifica sursele de risc si potentialul impact al acestora din perspectiva oamenilor de afaceri si, prin concluziile sale, confirma nevoia implementarii unui management eficient al riscurilor care pot afecta activitatea companiilor.
Barometrul de risc releva, astfel, faptul ca oamenii de afaceri din Romania au, in general, perspective moderate asupra riscurilor, dar si faptul ca multe dintre riscurile identificate sunt comune tuturor companiilor chestionate, indiferent de marime sau domeniul de activitate. Astfel, printre cele mai semnificative riscuri identificate se numara concurența ridicata, nivelul veniturilor, sezonalitatea si mediul legislativ instabil. In plus, majoritatea companiilor se arata ingrijorate fata de atragerea si retentia resurselor umane, ceea ce confirma presiunile recente de pe piata muncii.
Barometrul de risc releva, astfel, faptul ca oamenii de afaceri din Romania au, in general, perspective moderate asupra riscurilor, dar si faptul ca multe dintre riscurile identificate sunt comune tuturor companiilor chestionate, indiferent de marime sau domeniul de activitate. Astfel, printre cele mai semnificative riscuri identificate se numara concurența ridicata, nivelul veniturilor, sezonalitatea si mediul legislativ instabil. In plus, majoritatea companiilor se arata ingrijorate fata de atragerea si retentia resurselor umane, ceea ce confirma presiunile recente de pe piata muncii.
Descarca: Barometrul de risc al companiilor din Romania