Pentru Groupama responsabilitatea este definită prin grija și respectul față de angajați, clienți și societate. Politica de responsabilitate socială este ghidată de valorile companiei, proximitate, responsabilitate, solidaritate și devotament, valori care stau la baza modului în care ne selectăm partenerii și proiectele pe care le desfășurăm.
Sprijinim proiecte care aduc valoare și construim, alături de organizatori, parteneriate pe termen lung.
Acțiunile derulate se concentrează pe două direcții principale:
- prevenirea, înțeleasă atât prin informarea și educarea publicului cu privire la metode de diminuare a riscurilor, cât și prin promovarea sportului, a unui stil de viață sănătos și încurajarea prevenției în sănătate;
- susținerea industriei cinematografice.
Sprijinim proiecte care aduc valoare și construim, alături de organizatori, parteneriate pe termen lung.
Acțiunile derulate se concentrează pe două direcții principale:
- prevenirea, înțeleasă atât prin informarea și educarea publicului cu privire la metode de diminuare a riscurilor, cât și prin promovarea sportului, a unui stil de viață sănătos și încurajarea prevenției în sănătate;
- susținerea industriei cinematografice.