AVERTIZORI DE INTEGRITATE – WHISTLEBLOWING
Groupama Asigurări SA consideră că respectul pentru principiile etice pe care Compania le-a adoptat este fundamental. În acest context, am dezvoltat un sistem de management al raportării prin utilizarea unui canal de avertizare dedicat, pentru a asigura o protecție maximă și confidențialitate atât persoanelor care raportează, cât și subiectului raportărilor.
Prin intermediul canalului de avertizare puteți raporta, chiar și în mod anonim, comportamente sau situații, presupuse sau cunoscute, care pot constitui încălcări ale legilor, regulamentelor, procedurilor, Codului de Conduita, conform Legii nr. 361 din 16 decembrie 2022 privind protecţia avertizorilor în interes public Canalul de raportare este dedicat angajaților, colaboratorilor, , furnizorilor Groupama Asigurări SA și oricărui alt terț care are o relație cu Compania.
Persoana responsabilă cu primirea și examinarea sesizărilor este Managerul de Conformitate a Groupama Asigurări SA. Confidențialitatea informațiilor și protecția identității părții raportoare și a celorlalte persoane implicate sunt garantate în toate fazele procesului.
De ce este important să existe un canal de sesizare?
Prin crearea unor canale de comunicare deschise, Groupama Asigurări SA promovează o cultură a integrității și un proces etic de luare a deciziilor. Canalul de avertizare oferă posibilitatea de a furniza în mod voluntar informații despre evenimente potențial ilegale, acțiuni frauduloase și încălcări etice, în mod direct sau anonim.
De ce ar trebui să raportezi?
Pentru Groupama Asigurări SA, integritatea și transparența sunt valori fundamentale.
Responsabilitatea fiecăruia contribuie la crearea de valoare pentru Companie și pentru societatea în care trăim.
Comportamentele noastre determină credibilitatea și reputația Companiei.
Ce poți raporta?
Va incurajam sa raportati dacă aflați despre evenimente referitoare la:
Orice angajat al Groupama Asigurări SA, orice colaborator, client, consultant, furnizor sau orice altă persoană care ia cunoștință de activități ilegale sau suspecte care implică Groupama Asigurări SA și/sau angajații săi.
Cum să raportezi?
Puteți raporta, chiar și în mod anonim, prin intermediul canalului de avertizare “etic@groupama.ro” , oferind cât mai multe informații pentru a permite investigarea și evaluarea faptelor semnalate.
Ce garanții ai când faci un raport?
Datele dumneavoastră personale și raportate sunt tratate ca informații confidențiale , astfel încât identitatea dumneavoastră este pe deplin protejată prin garantarea celui mai înalt nivel de confidențialitate. Toate datele furnizate sunt prelucrate în conformitate cu cerințele privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru a garanta secretul absolut al raportarii, doar persoana responsabilula cu sistemul de denunțare va putea accesa informatiile.
Cine analizează raportul?
Rapoartele dumneavoastră pot fi trimise prin intermediul canalului de avertizare “ etic@groupama.ro “, Managerului de Conformitate din cadrul Groupama Asigurări SA. În cazul în care se consideră necesară efectuarea de verificări suplimentare, Managerul de Conformitate va desfășura activitatea, eventual și cu sprijinul experților terți independenți pentru realizarea investigației.
Groupama Asigurări SA consideră că respectul pentru principiile etice pe care Compania le-a adoptat este fundamental. În acest context, am dezvoltat un sistem de management al raportării prin utilizarea unui canal de avertizare dedicat, pentru a asigura o protecție maximă și confidențialitate atât persoanelor care raportează, cât și subiectului raportărilor.
Prin intermediul canalului de avertizare puteți raporta, chiar și în mod anonim, comportamente sau situații, presupuse sau cunoscute, care pot constitui încălcări ale legilor, regulamentelor, procedurilor, Codului de Conduita, conform Legii nr. 361 din 16 decembrie 2022 privind protecţia avertizorilor în interes public Canalul de raportare este dedicat angajaților, colaboratorilor, , furnizorilor Groupama Asigurări SA și oricărui alt terț care are o relație cu Compania.
Persoana responsabilă cu primirea și examinarea sesizărilor este Managerul de Conformitate a Groupama Asigurări SA. Confidențialitatea informațiilor și protecția identității părții raportoare și a celorlalte persoane implicate sunt garantate în toate fazele procesului.
De ce este important să existe un canal de sesizare?
Prin crearea unor canale de comunicare deschise, Groupama Asigurări SA promovează o cultură a integrității și un proces etic de luare a deciziilor. Canalul de avertizare oferă posibilitatea de a furniza în mod voluntar informații despre evenimente potențial ilegale, acțiuni frauduloase și încălcări etice, în mod direct sau anonim.
De ce ar trebui să raportezi?
Pentru Groupama Asigurări SA, integritatea și transparența sunt valori fundamentale.
Responsabilitatea fiecăruia contribuie la crearea de valoare pentru Companie și pentru societatea în care trăim.
Comportamentele noastre determină credibilitatea și reputația Companiei.
Ce poți raporta?
Va incurajam sa raportati dacă aflați despre evenimente referitoare la:
- Fraudă reală sau suspectată;
- Încălcări ale legilor si reglementarilor;
- Încălcări ale Codului de Conduita:
- Incalcari ale procedurilor interne;
- Încălcarea confidențialității informațiilor companiei.
Orice angajat al Groupama Asigurări SA, orice colaborator, client, consultant, furnizor sau orice altă persoană care ia cunoștință de activități ilegale sau suspecte care implică Groupama Asigurări SA și/sau angajații săi.
Cum să raportezi?
Puteți raporta, chiar și în mod anonim, prin intermediul canalului de avertizare “etic@groupama.ro” , oferind cât mai multe informații pentru a permite investigarea și evaluarea faptelor semnalate.
Ce garanții ai când faci un raport?
Datele dumneavoastră personale și raportate sunt tratate ca informații confidențiale , astfel încât identitatea dumneavoastră este pe deplin protejată prin garantarea celui mai înalt nivel de confidențialitate. Toate datele furnizate sunt prelucrate în conformitate cu cerințele privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru a garanta secretul absolut al raportarii, doar persoana responsabilula cu sistemul de denunțare va putea accesa informatiile.
Cine analizează raportul?
Rapoartele dumneavoastră pot fi trimise prin intermediul canalului de avertizare “ etic@groupama.ro “, Managerului de Conformitate din cadrul Groupama Asigurări SA. În cazul în care se consideră necesară efectuarea de verificări suplimentare, Managerul de Conformitate va desfășura activitatea, eventual și cu sprijinul experților terți independenți pentru realizarea investigației.