Călătorii de afaceri fără griji!
Siguranța angajaților tăi pe perioada unei deplasări în străinătate în scopul unei întâlniri de afaceri, a desfășurării unei activități specifice domeniului de activitate, sau oricare alt tip de deplasare necesară este un factor esențial pentru prestigiul companiei tale. Mai mult, poate fi oferit ca beneficiu extra salarial pentru concediile angajațiilor.
Cu Asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate vei fi în măsură să oferi suportul necesar propriilor angajați sau colaboratori în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasărilor în interes de serviciu.
Siguranța angajaților tăi pe perioada unei deplasări în străinătate în scopul unei întâlniri de afaceri, a desfășurării unei activități specifice domeniului de activitate, sau oricare alt tip de deplasare necesară este un factor esențial pentru prestigiul companiei tale. Mai mult, poate fi oferit ca beneficiu extra salarial pentru concediile angajațiilor.
Cu Asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate vei fi în măsură să oferi suportul necesar propriilor angajați sau colaboratori în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasărilor în interes de serviciu.
Beneficii
FLEXIBILITATE - Poți alege mai multe tipuri de acoperiri opționale, în funcție de nevoi și de scopul deplasării beneficiului oferit angajatului. Durata asigurării poate fi de la 3 până la 365 de zile.
SIMPLITATE - În cazul unei urgențe medicale, angajatul asigurat are acces la suport 24/7 prin numărul de telefon dedicat: 0374.110.115.
CONTINUITATE - În cazul unui eveniment neprevăzut, angajatul nu va fi nevoit să suporte cheltuieli suplimentare.
SIMPLITATE - În cazul unei urgențe medicale, angajatul asigurat are acces la suport 24/7 prin numărul de telefon dedicat: 0374.110.115.
CONTINUITATE - În cazul unui eveniment neprevăzut, angajatul nu va fi nevoit să suporte cheltuieli suplimentare.
Ce oferă asigurarea
În caz de accident sau îmbolnăvire, Groupama va deconta cheltuielile medicale de urgență prilejuite de evenimentul asigurat în timpul călătoriei. În plus, mai beneficiezi de:
- Chat medical – acces 24/7 la un medic specialist pentru o evaluare medicală rapidă, suport și sfaturi în caz de accident, îmbolnăvire ori după terminarea călătoriei. Mai multe detalii, aici.
- Decontare directă – în caz de urgență medicală pot fi accesate serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere către care asiguratul va fi redirecționat de către compania de asistență, iar facturile vor fi decontate direct către furnizor.
- Rambursări costuri – în situația în care sunt accesate serviciile unui spital de stat sau a unei unități medicale nepartenere, costurile asociate vor fi rambursate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin notificarea online sau la adresa dedicată documente@groupama.ro.
- Acoperirea evenimentelor cauzate de COVID-19 - ca urmare a declarației directorului Organizației Mondiale a Sănătății, conform căreia Covid-19 nu mai este considerat urgență de sănătate globală/ pandemie, asiguratul va fi acoperit pentru evenimentele asigurate cauzate de Covid-19 în mod standard pe produsul de asigurare pentru călătorii, ca orice alta afecțiune.
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
PACHET DE BAZĂ |
Pachet A/ Silver Pachet B/ Gold Pachet C/ Platinum |
A - în limita a 10.000 € B - în limita a 30.000 € C - în limita a 50.000 € |
1. ASIGURAREA MEDICALĂ | ||
Chat medical | Suport medical în care se oferă sfaturi și informații de la medici licențiați prin platforma de mesagerie aleasă | nelimitat 24/7 |
Asistența medicală de urgență | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea stării de sănătate | A - în limita a 10.000 € B - în limita a 30.000 € C - în limita a 50.000 € |
Spitalizare pe o perioadă > 10 zile: | Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea îndelungată | |
|
în limita a 300 € | |
|
în limita a 300 € | |
|
în limita a 50 € | |
Tratament dentar de urgență | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale. | în limita a 300 € |
Repatriere medicală | Decontarea directă a transportului la un spital specializat din țară sau la domiciliu în funcție de recomandarea medicului curant și a companiei de asistență | în limita a 10.000 € |
Repatriere funerară | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neînsuflețit în localitatea în care are loc înmormântarea sau a cheltuielilor de înmormântare/ incinerare la locul decesului | A - în limita a 5.000 € B - în limita a 7.000 € C - în limita a 10.000 € |
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE - deces și invaliditate permanentă totală |
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizație fixă | A - 1.000 € B - 2.000 € C - 5.000 € |
3. RĂSPUNDERE CIVILĂ INDIVIDUALĂ | Acoperirea prejudiciilor produse terților (vătămari corporale, deces sau distrugere materială) și a cheltuielilor de judecată existente în procesul civil | A - neacoperit B - în limita a 2.000 € C - în limita a 5.000 € |
4. ASIGURAREA DOCUMENTELOR - pierderea sau furtul | Rambursarea cheltuielilor efectuate pentru obținerea documentului necesar pentru întoarcerea din călătorie, cum ar fi transportul către autoritatea emitentă și taxele de emitere | A - neacoperit B - în limita a 400 € C - în limita a 400 € |
*IMPORTANT - În cazul sumelor asigurate care conțin “în limita a”, indemnizația de asigurare reprezintă contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs până la limita maximă de despăgubire trecută în lista de acoperiri și în polița de asigurare. Detalii despre modul de despăgubire al evenimentelor asigurate și costurile eligibile pentru fiecare tip de eveniment asigurat se găsesc în capitolele Riscuri asigurate și Indemnizația de asigurare din Condițiile generale și specifice de asigurare. |
Asigurări suplimentare opționale
În cazul în care angajatul asigurat decide să plece în vacanță, poate opta și pentru:
- Asigurarea suplimentară de anulare a călătoriei (STORNO), iar în cazul unui eveniment neprevăzut ce îl împiedică să plece în călătorie, îi rambursăm cheltuielile de achiziționare a pachetului de vacanță în limita a 1.000 euro/ 3.000 euro/ 5.000 euro;
- Asigurarea suplimentară pentru sporturi de iarnă/ vara poate fi achiziționată la alegere între cele două opțiuni dacă în vacanță angajații urmează să practice sporturi cu grad ridicat de risc (schi, snowboarding, sanie sau snorkeling, surfing, rafting, parapanta și altele);
- Asigurarea suplimentară de Întrerupere/ Extindere călătorie, este utilă în cazul în care angajatul este spitalizat, pentru copii sau soț/soție.
- Asigurarea pentru călătoriile cu avionul care acoperă întârziere, pierderea sau anularea cursei aeriene și întârzierea sau pierderea bagajelor.
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despagubire/ |
ASIGURĂRI SUPLIMENTARE |
||
1. ANULAREA CĂLĂTORIEI - STORNO* | Rambursarea contravalorii călătoriei achitate, cuprinzând pachete turistice sau costurile transportului, cazării, activități turistice. | în limita a 1.000 €/ 3.000 €/ 5.000 €/ 10.000 € |
2. SPORTURI DE VARĂ/ IARNĂ (la alegere) | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea stării de sănătate în urma producerii unui accident în timpul practicării unui sport cu risc mediu/ ridicat. | A - în limita a 10.000 € B - în limita a 30.000 € C - în limita a 50.000 € |
3. CALATORII CU AVIONUL | ||
Pierderea bagajului** (1 bagaj) | Indemnizaăie fixă după dovedirea pierderii bagajului | 500 € |
** în perioada sărbătorilor de iarnă (15 dec.-15 ian.) | 750 € | |
Întârzierea bagajului (1 bagaj) | Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de stricta necesitate** (alimente, produse de igiena personala, haine), ca urmare a indisponibilității temporare a efectelor personale din bagajul întârziat. | în limita a 200 € (cu bonuri***) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 75 € (fără bonuri***) | |
Întârzierea cursei aeriene între 4-12 ore | Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine). | în limita a 500 € (cu bonuri***) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 75 € (fără bonuri***) | |
Întârzierea peste 12 ore/ Anularea cursei aeriene |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine) sau servicii (transport, cazare, etc.). | în limita a 500 € (cu bonuri***) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 150 € (fără bonuri***)/ 250 € (fără bonuri***) |
|
Pierderea cursei aeriene | Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru servicii (cazare, noul bilet achiziționat/taxe de schimbare a biletului de avion). | în limita a 1.000 € |
4. ÎNTRERUPEREA/ EXTINDEREA CĂLĂTORIEI | ||
Întreruperea călătoriei asiguratului | Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar (telefon, hrană, taxa de schimbare a biletului de avion pentru întoarcere, rent a car) în cazul în care călătoria este întreruptă din cauză unor evenimente nefericite (îmbolnăvire, boală gravă, deces, naștere prematură, daune materiale grave) sau extinsă din cauza spitalizării. | în limita a 300 € |
Repatrierea copiilor minori | în limita a 500 € | |
Extindere pentru soț/ soție | ||
* În cazul în care pe Poliţă au fost nominalizaţi mai mulți Asigurați, suma asigurată pentru asigurarea suplimentară va fi limita maximă de despăgubire pe Polița de asigurare. **La bunuri de strictă necesitate nu se încadrează parfumurile, produsele cosmetice sau dermatocosmetice, echipamente electronice, tutun, alcool. ***Cheltuieli dovedite cu documente (bonuri fiscale, chitanțe, facturi, etc.). |
Cum procedezi in cazul unui eveniment asigurat?
Decontare directă
În caz de accident, îmbolnăvire subită în care angajatul asigurat aflat în călătorie are o urgență medicală și are nevoie de:
Rambursare costuri
În situația în care angajatul achită singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau în cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directă, acesta va primi contravaloarea cheltuielilor avute, în limita sumei asigurate, ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/calatorie sau la adresa dedicată documente@groupama.ro. În situatia în care angajatul nu deține/ nu trimite dovada cheltuielilor efectuate, va primi o indemnizație fixă conform Condițiilor de asigurare.
Pentru toti pasii necesari, acceseaza Ghidul de notificare evenimente asigurate calatorie aici.
Contacteaza-ne si afla ce pachet de asigurare de calatorie in strainatate este potrivit pentru angajatii sau colaboratorii tai! Vezi si oferta pentru Asigurarea pentru calatorii in strainatate pentru persoane fizice!
În caz de accident, îmbolnăvire subită în care angajatul asigurat aflat în călătorie are o urgență medicală și are nevoie de:
- organizarea asistenței medicale
- spitalizarea
- preluarea costurilor serviciilor medicale
- organizarea repatrierii medicale
1. Asiguratul ne anunță telefonic în max. 48 de ore de la producerea evenimentului | 2. Urmează indicațiile privitoare la gestionarea urmărilor evenimentului asigurat |
3. Prezintă personalului medical polița sau comunică numărul de contract înscris pe poliță | 4. Primește banii în cont, după finalizarea dosarului/ cheltuielile se plătesc direct furnizorului de servicii |
Rambursare costuri
În situația în care angajatul achită singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau în cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directă, acesta va primi contravaloarea cheltuielilor avute, în limita sumei asigurate, ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/calatorie sau la adresa dedicată documente@groupama.ro. În situatia în care angajatul nu deține/ nu trimite dovada cheltuielilor efectuate, va primi o indemnizație fixă conform Condițiilor de asigurare.
1. Angajatul beneficiază de servicii medicale sau alte servicii fără decontare directă | 2. Achită serviciile medicale sau medicamentele |
3. Transmite documentele păstrate către notificare | 4. Se evaluează evenimentul anunțat |
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plată |
Pentru toti pasii necesari, acceseaza Ghidul de notificare evenimente asigurate calatorie aici.
Contacteaza-ne si afla ce pachet de asigurare de calatorie in strainatate este potrivit pentru angajatii sau colaboratorii tai! Vezi si oferta pentru Asigurarea pentru calatorii in strainatate pentru persoane fizice!
Întrebări frecvente
1. CINE SE POATE ASIGURA?
Asigurarea poate fi achiziționată de o persoană juridică în calitate de contractant pentru angajați în calitate de asigurați, companii de transport internațional sau agenții de turism.
Poate reprezenta un beneficiu pentru angajații cu deplasări ocazionale sau frecvente în străinătate, în interes de serviciu sau în scop turistic, ca un avantaj acordat suplimentar, pentru a le oferi suport în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul acestora.
2. CE FAC ÎN CAZUL ÎN CARE ESTE NECESARĂ PREZENTAREA LA SPITAL ȘI CEI DE ACOLO CER GARANȚIE DE PLATĂ?
În cazul în care are loc un eveniment nefericit, este necesară apelarea numărului dedicat înscris pe polița de asigurare, respectiv 0374.110.115, al partenerilor noștri externi de la Europe Assistance. Asiguratul va fi îndrumat către unitățile medicale unde poate accesa serviciile cu decontare directă.
3. CUM POATE FI OBȚINUTĂ LISTA DE UNITĂȚI MEDICALE CU DECONTARE DIRECTĂ DIN STRĂINĂTATE?
În cazul producerii unui risc acoperit prin polița de asigurare, este necesară apelarea în maximum 48 de ore de la producerea evenimentului a numărului de telefon 0374.110.115. În situația în care asiguratul se află în imposibilitatea de a apela acest număr, o altă persoană poate face acest lucru în locul său.
4. ÎN CÂT TIMP TREBUIE ANUNȚAT EVENIMENTUL DE LA PRODUCEREA ACESTUIA?
În cazul producerii unui risc acoperit prin polița de asigurare, este necesară apelarea în maximum 48 de ore de la producerea evenimentului a numărului de telefon 0374.110.115. În situația în care asiguratul se află în imposibilitatea de a apela acest număr, o altă persoană poate face acest lucru în locul său.
Asigurarea poate fi achiziționată de o persoană juridică în calitate de contractant pentru angajați în calitate de asigurați, companii de transport internațional sau agenții de turism.
Poate reprezenta un beneficiu pentru angajații cu deplasări ocazionale sau frecvente în străinătate, în interes de serviciu sau în scop turistic, ca un avantaj acordat suplimentar, pentru a le oferi suport în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul acestora.
2. CE FAC ÎN CAZUL ÎN CARE ESTE NECESARĂ PREZENTAREA LA SPITAL ȘI CEI DE ACOLO CER GARANȚIE DE PLATĂ?
În cazul în care are loc un eveniment nefericit, este necesară apelarea numărului dedicat înscris pe polița de asigurare, respectiv 0374.110.115, al partenerilor noștri externi de la Europe Assistance. Asiguratul va fi îndrumat către unitățile medicale unde poate accesa serviciile cu decontare directă.
3. CUM POATE FI OBȚINUTĂ LISTA DE UNITĂȚI MEDICALE CU DECONTARE DIRECTĂ DIN STRĂINĂTATE?
În cazul producerii unui risc acoperit prin polița de asigurare, este necesară apelarea în maximum 48 de ore de la producerea evenimentului a numărului de telefon 0374.110.115. În situația în care asiguratul se află în imposibilitatea de a apela acest număr, o altă persoană poate face acest lucru în locul său.
4. ÎN CÂT TIMP TREBUIE ANUNȚAT EVENIMENTUL DE LA PRODUCEREA ACESTUIA?
În cazul producerii unui risc acoperit prin polița de asigurare, este necesară apelarea în maximum 48 de ore de la producerea evenimentului a numărului de telefon 0374.110.115. În situația în care asiguratul se află în imposibilitatea de a apela acest număr, o altă persoană poate face acest lucru în locul său.