Prima pagina Daune Daune Asigurare de sanatate spitalizare si chirurgie

Daune Asigurare de sanatate spitalizare si chirurgie

Cum procedezi in caz de accident sau imbolnavire
 
Obtinere autorizare efectuare serviciu medical
Obtinerea autorizarii pentru efectuarea unui serviciu medical, spitalizare sau chirurgie, este obligatorie pentru evenimente in clinici/spitale din Reteaua de spitale Groupama.
  • Suni la Call Center  la numarul de telefon 0374.110.110, pentru a obtine autorizarea efectuarii unui serviciu medical si furnizezi toate informatiile si documentele solicitate 
  • Vei primi detalii la adresa de email comunicata de tine privind documentele necesare a fi transmise pentru obtinerea autorizarii
  • Documentele pregatite de tine vor fi transmise la adresa de email documente@groupama.ro. Te rugam sa furnizezi si Informatii cu privire la unitatea medicala aleasa pentru internare/interventie chirurgicala. Colaboram cu unitati medicale ce solicita informarea acestora pentru a beneficia de serviciul de decontare directa.
  • Primesti autorizare la adresa de email comunicata de tine
  • NU este obligatorie autorizarea pt evenimente in spitale publice sau private din afara Retelei de spitale Groupama

Efectuare serviciu medical

  • Te programezi fie in clinica/spital din Reteaua de spitale Groupama, fie in orice spital public sau privat
  • Efectuezi serviciul medical pentru care te-ai programat
  • In baza autorizarii daca ai accesat servicii medicale in orice spital din Reteaua de spitale Groupama nu vei plati nimic sau vei achita o diferenta, direct la receptia clinicii.
  • Daca ai accesat servicii medicale in orice spital public sau privat in afara Retelei de spitale Groupama, platesti serviciile medicale de care ai nevoie.
Obtinerea indemnizatiei de asigurare in cazul accesarii serviciilor medicale in afara Retelei de spitale Groupama
  • Procesul de notificare a evenimentului asigurat se desfasoara exclusiv online, prin accesarea sectiunii Daune – Notificare daune online si completarea campurilor aferente formularului de notificare online pentru asigurari de sanatate
  • In cazul in care intampini dificultati in parcurgerea fluxului online, gasesti informatii suplimentare si exemple privind pasii pe care trebuie sa ii urmezi in materialul Ghid notificare online evenimente asigurate sanatate.

Documente necesare pentru instrumentarea și plata dosarului de daună

 
  • Declaraţia Asiguratului privind circumstanţele producerii evenimentului asigurat (pentru evenimente din accident) sau privind debutul afecțiunii (pentru evenimente din îmbolnăvire);
  • Copie carte identitate Asigurat, Solicitant, Beneficiar plată/Pașaport pentru persoanele rezidente;
  • Bilet de externare și foaie de observație, cu menţiunea perioadei de spitalizare (ștampilat, datat, semnat, emis pe numele Asiguratului);
  • Documente medicale din care să rezulte data primei diagnosticări și evoluția/ stadiul afecțiunii, cum ar fi: adeverinţa medicală/ bilete de externare din spital/ foaie de observație/ raport medical/ scrisoare medicală sau investigații, istoric medical de la medicul de familie (copie dupa fișa de consultaţii medicale sau declarația acestuia);
  • Factură cu detalierea sumelor pentru fiecare serviciu medical efectuat;
  • În cazul în care spitalizarea și/sau intervenția chirurgicală s-a efectuat într-un spital privat și pentru care s-a facut decontare cu Casa Națională de Asigurări de Sănătate, Asiguratul prezintă Asigurătorului factura emisă de spitalul privat pentru contribuția personală a acestuia, aferentă serviciului medical prestat, din care să rezulte în mod detaliat serviciile medicale prestate pe durata internarii și costul aferent acestora;
  • Bon fiscal/document de plată din care să rezulte achitarea serviciului medical - documentele de plată din care să reiasă cheltuielile efectuate și care trebuie să cuprindă: numele persoanei tratate, data şi diagnosticul, valoarea fiecărui serviciu medical efectuat.
 
In timpul verificarii documentelor transmise de tine putem  solicita suplimentar alte documente pentru a determina legalitatea plăţii sau pentru a determina nivelul corespunzător al indemnizaţiei de asigurare, ca de exemplu:
 
 
  • Proces verbal emis de organele competente, rezultate analiză toxicologică, alcoolemia - numai pentru evenimente din accident. În cazul unui accident se pot solicita: procesul verbal încheiat de autorităţile competente sau orice acte care pot arăta circumstanţele producerii accidentului, în cazul unui accident: declaraţii cu martori, certificat de analiză toxicologică, alcoolemia, adeverinţe medicale eliberate de instituţia medicală care a acordat primul ajutor etc. - copie.
  • În cazul decesului Asiguratului, pe lângă documentele prevăzute pentru spitalizare și/sau intervenție chirurgicală se solicită și copia certificatului de deces și copia certificatului medical constatator al decesului;
 
In timpul verificarii documentelor transmise de tine putem  solicita suplimentar alte documente pentru a determina legalitatea platii sau pentru a determina nivelul corespunzator al indemnizatiei de asigurare.

Date de contact

Pentru mai multe detalii, ne poti suna la numarul Alo Groupama 0374.110.110.