Pentru angajații cu deplasări ocazionale sau frecvente în România, cu scopul unei întâlniri de afaceri, pentru organizarea activităților de team building sau în scop turistic, asigurarea pentru călătorii oferă suportul necesar în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasărilor. Prin Asigurarea de grup pentru călătorii în România, angajații au la dispoziție servicii de asistență medicală și nonmedicală pe toată durata călătoriei pe plaiurile mioritice.
Care sunt avantajele asigurării Groupama
- FLEXIBILITATE - Poți alege mai multe tipuri de acoperiri opționale, în funcție de nevoi și de componență/ mărimea grupului. Durata asigurării poate fi de la 4 până la 365 de zile. Produsul nu are limită maximă de vârstă pentru încheierea asigurării.
- SIMPLITATE - În cazul unei urgențe medicale, angajații tăi primesc suport 24/7 prin numărul de telefon dedicat: 0374.110.115.
- CONTINUITATE - În cazul unui eveniment neprevăzut, angajații tăi nu vor fi nevoiți să suporte cheltuieli suplimentare. În caz de accident sau îmbolnăvire, Groupama va deconta cheltuielile medicale de urgență prilejuite de evenimentul asigurat făcute în timpul călătoriei.
Cui i se adresează
Beneficiile oferite angajaților tăi prin asigurarea de bază
- Chat medical – Pot accesa 24/7 un medic specialist pentru o evaluare medicală rapidă, suport și sfaturi în caz de accident sau îmbolnăvire, mai multe detalii găsiți aici;
- Decontare directă – în caz de urgență medicală asiguratul poate accesa serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere către care va fi redirecționat de către compania de asistență iar facturile vor fi decontate direct către furnizor;
- Rambursări costuri – în situația în care sunt accesate serviciile unui spital de stat sau a unei unități medicale nepartenere, costurile asociate vor fi rambursate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin notificarea online sau la adresa dedicată documente@groupama.ro;
- Acoperirea evenimentelor cauzate de COVID-19 - ca urmare a declarației directorului Organizației Mondiale a Sănătății, conform căreia Covid-19 nu mai este considerat urgență de sănătate globală/ pandemie, asiguratul va fi acoperit pentru evenimentele asigurate cauzate de Covid-19 în mod standard pe produsul de asigurare pentru călătorii, ca orice altă afecțiune.
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
PACHET DE BAZA |
Pachet A/ Silver |
in limita a 10.000 € |
1. ASIGURAREA MEDICALĂ | ||
Chat medical | Suport medical în care se oferă sfaturi și informații de la medici licențiați prin platforma de mesagerie aleasă | nelimitat 24/7 |
Cheltuieli medicale de urgență | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea stării de sănătate | în limita a 10.000 € |
Spitalizare pe o perioada > 10 zile: | Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea îndelungată | |
|
în limita a 300 € | |
|
în limita a 300 € | |
|
în limita a 50 € | |
Tratament dentar de urgență | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale. | în limita a 300 € |
Transport medical | Decontarea directă a transportului la un spital specializat din țară sau la domiciliu în funcție de recomandarea medicului curant și a companiei de asistență | în limita a 10.000 € |
Transport funerar | Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neînsuflețit în localitatea în care are loc înmormântarea sau a cheltuielilor de înmormântare/ incinerare la locul decesului | în limita a 5.000 € |
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE - deces și invaliditate permanentă totală |
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizație fixă | 1.000 € |
*IMPORTANT - În cazul sumelor asigurate care conțin “în limita a”, indemnizația de asigurare reprezintă contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs până la limita maximă de despăgubire trecută în lista de acoperiri și în polița de asigurare. Detalii despre modul de despăgubire al evenimentelor asigurate și costurile eligibile pentru fiecare tip de eveniment asigurat se găsesc în capitolele Riscuri asigurate și Indemnizația de asigurare din Condițiile generale și specifice de asigurare. |
Asigurarile suplimentare optionale
- Asigurarea suplimentară de anulare a călătoriei (STORNO), iar în cazul unui eveniment neprevăzut ce îl impiedică să plece în călătorie, îi rambursăm cheltuielile de achiziționare a pachetului de vacanță în limita a 1.000 euro;
- Asigurarea suplimentară pentru sporturi de iarnă/ vară poate fi achiziționată la alegere între cele doua opțiuni dacă în vacanță angajații urmează să practice sporturi cu grad ridicat de risc (schi, snowboarding, sanie sau snorkeling, surfing, rafting, parapanta și altele);
- Asigurarea suplimentara de Întrerupere/ Extindere călătorie, este utilă în cazul în care angajatul este spitalizat, pentru copii sau soț/soție.
- Asigurarea pentru călătoriile cu avionul care acoperă întârziere, pierderea sau anularea cursei aeriene și întârzierea sau pierderea bagajelor.Risc/
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
ASIGURĂRI SUPLIMENTARE |
||
1. ANULAREA CĂLĂTORIEI - STORNO* |
Rambursarea contravalorii călătoriei achitate, cuprinzând pachete turistice sau costurile transportului, cazării, activități turistice. |
în limita a 1.000 € |
2. SPORTURI DE VARĂ/ IARNĂ (la alegere) |
Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea stării de sănătate în urma producerii unui accident în timpul practicării unui sport cu risc mediu/ ridicat. |
în limita a 10.000 € |
3. CĂLĂTORII CU AVIONUL |
||
Pierderea bagajului** (1 bagaj) |
Indemnizație fixă după dovedirea pierderii bagajului |
500 € |
** în perioada sărbătorilor de iarnă (15 dec.-15 ian.) |
750 € |
|
Întârzierea bagajului (1 bagaj) |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine), ca urmare a indisponibilității temporare a efectelor personale din bagajul întârziat. |
în limita a 200 € (cu bonuri***) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 75 € (fără bonuri***) | |
Întârzierea cursei aeriene între 4-12 ore |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine). |
în limita a 500 € (cu bonuri***) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 75 € (fără bonuri***) | |
Întârzierea peste 12 ore/ |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine) sau servicii (transport, cazare, etc.). | în limita a 500 € (cu bonuri***) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 150 € (fără bonuri***)/ 250 € (fără bonuri***) |
|
Pierderea cursei aeriene |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru servicii (cazare, noul bilet achiziționat/taxe de schimbare a biletului de avion). |
în limita a 1.000 € |
4. ÎNTRERUPEREA/ EXTINDEREA CĂLĂTORIEI |
||
Întreruperea călătoriei asiguratului |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar (telefon, hrană, taxa de schimbare a biletului de avion pentru întoarcere, rent a car) în cazul în care călătoria este întreruptă din cauză unor evenimente nefericite (îmbolnăvire, boală gravă, deces, naștere prematură, daune materiale grave) sau extinsă din cauza spitalizării. |
în limita a 300 € |
Transportul copiilor minori |
în limita a 500 € |
|
Extindere pentru soț/ soție |
||
* În cazul în care pe Poliţă au fost nominalizaţi mai mulți Asigurați, suma asigurată pentru asigurarea suplimentară va fi limita maximă de despăgubire pe Polița de asigurare. |
Cum procedezi în cazul unui eveniment asigurat?
În caz de accident, îmbolnavire subită în care ai o urgență medicală și ai nevoie de:
- organizarea asistenței medicale
- spitalizarea
- preluarea costurilor serviciilor medicale
- organizarea repatrierii medicale
1. Anunță-ne telefonic în max. 48 de ore de la producerea evenimentului |
2. Urmează indicațiile privitoare la gestionarea urmărilor evenimentului asigurat |
3. Prezintă personalului medical polița sau comunică numărul de contract înscris pe poliță | 4. Primești banii în cont, după finalizarea dosarului/ cheltuielile se plătesc direct furnizorului de servicii |
Rambursare costuri
În situația în care angajatul achită singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau în cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directă, acesta va primi contravaloarea cheltuielilor avute, în limita sumei asigurate, ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul https://avizari-online.groupama.ro/calatorie sau la adresa dedicată documente@groupama.ro. În situația în care angajatul nu deține/ nu trimite dovada cheltuielilor efectuate, va primi o indemnizație fixă conform Condițiilor de asigurare.
1. Beneficiezi de servicii medicale sau alte servicii fără decontare directă | 2. Achiți serviciile medicale sau medicamentele |
3. Transmiti documentele păstrate către notificare | 4. Se evaluează evenimentul anunțat |
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plată |
Pentru toți pașii necesari, accesează Ghidul de notificare evenimente asigurate calatorie aici.