Prima pagina Daune Daune Asigurarea Medicala Integrala – individuala, familie sau colectiva

Daune Asigurarea Medicala Integrala – individuala, familie sau colectiva

In cazul in care se produce un eveniment asigurat, te rugam sa parcurgi pasii de mai jos.

Cum procedezi in caz de accident sau imbolnavire:
  • Suni la Call Center la numarul de telefon 021.9767, pentru a obtine autorizarea efectuarii unui serviciu medical si furnizezi toate informatiile si documentele solicitate 
  • In cazul in care optezi pentru efectuarea in Retea a serviciului medical, te prezinti cu  cartea de identitate la clinica aleasa, la data si ora stabilite in urma apelului la Call Center
  • Procesul de notificare a evenimentului asigurat se desfasoara exclusiv online, prin accesarea sectiunii Daune – Notificare daune online si completarea campurilor aferente formularului de notificare online pentru asigurari de sanatate
  • In cazul in care intampini dificultati in parcurgerea fluxului online, gasesti informatii suplimentare si exemple privind pasii pe care trebuie sa ii urmezi in materialul Ghid notificare online evenimente asigurate sanatate.

Documente minime, necesare deschiderii dosarului de dauna:

 
  1. Documentele de plata si factura (daca exista), documentele medicale (raport medical, bilete de externare, copie fisa de consultatii), care sa contina: numele si parafa unitatii medicale, datele persoanei asigurate, perioada spitalizarii, diagnosticul, epicriza;
  2. Copie dupa actul de identitate sau copia dupa pasaport/permis de sedere (pentru cetatenii straini).
In functie de natura si circumstantele evenimentului, ne rezervam dreptul sa-ti solicitam si alte documente fata de cele mentionate in formular, in vederea solutionarii dosarului de dauna.

Date de contact

Pentru mai multe detalii, ne poti suna la numarul Alo Groupama 0374.110.110 sau ne poti scrie pe adresa de e-mail documente@groupama.ro