Prima pagina Media Comunicat de presa Asigurările facultative, în topul produselor de asigurare alese de femei în 2023

Asigurările facultative, în topul produselor de asigurare alese de femei în 2023

București, 7 martie 2024 – Asigurările facultative sunt în topul produselor de asigurare alese de femei în 2023, conform unui studiu comandat de Groupama și realizat împreună cu Institutul de Marketing MIA. Derulat pe un eșantion reprezentativ urban, format din femei și bărbați cu vârste cuprinse între 20 și 65 de ani, studiul arată și o creștere a interesului pentru asigurări de viață în rândul femeilor, în 2023, comparativ cu 2022. Categoria de vârstă care tinde să aibă cea mai mare preocupare pentru asigurările de viață, în cazul femeilor, este 36-45 de ani. În ceea ce privește asigurările de sănătate, preocuparea femeilor pentru subiect se observă cu preponderență în cazul a două segmente de vârstă – 20-35 de ani și 36-45 de ani.

Asigurările auto se regăsesc și ele în topul produselor achiziționate, 76% din femeile asigurate din România având o poliță RCA, iar 33% având și o asigurare CASCO.

”Pentru noi, la Groupama, este foarte important să înțelegem care sunt nevoile clienților noștri, pentru a putea răspunde cu produse și servicii personalizate, pe măsura așteptărilor. În urma analizei preferințelor și a raportului cu riscurile în general, ne-am bucurat să vedem un interes în creștere pentru asigurările de viață sau de sănătate. Este un trend care ne poate apropia de specificul unor piețe mai bine dezvoltate, unde asigurările facultative sunt o normalitate”, a declarat Călin Matei, CEO Groupama.

Descarcă Comunicatul de presă integral