București, 24 februarie 2021 – Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, menține un trend ascendent în ceea ce privește subscrierile pentru Asigurări de locuință, înregistrând o creștere de 7% pe acest segment, în 2020. Asigurarea locuinței cu extra acoperiri (ALExA) rămâne în continuare produsul accesat cel mai frecvent de clienți, la nivel de piață, datele ASF după primele 9 luni ale 2020 confirmând poziția de lider pe care Groupama Asigurări o deține pe segmentul asigurărilor de locuință facultative, cu o cotă de piață de 23,2%. Cele mai solicitate clauze suplimentare vizează avariile accidentale la instalațiile de încălzire sau daunele produse aparatelor electrice, electronice și electrocasnice.
”În contextul crizei sanitare, locuințele au îndeplinit mai multe roluri ca niciodată, unele funcționale, altele emoționale – de la case, în sensul lor tradițional, la birouri, săli de clasă sau locuri de joacă. Lucrul acesta a dus la o creștere firească a interesului pentru asigurarea locuinței, clienții fiind mai preocupați de riscurile la care acestea sunt expuse. În România, Asigurarea Locuinței cu Extra Acoperiri este cea mai vândută asigurare de locuință. Am fost prima companie care a introdus opțiunea de autoconstatare, reparațiile de urgență și garanțiile de servicii, ca parte a Colecției de avantaje. Credem în flexibilitatea produselor noastre și în oferirea de soluții utile pentru clienții noștri, astfel că, în contextul crizei sanitare, ne-am adaptat serviciile și am marcat încă o permieră pe piață, atunci când am introdus Video Asist, aplicația de constatare a daunelor la distanță. Rămânem atenți la nevoile clienților noștri, pentru a răspunde cu produse flexibile, personalizabile, cu soluții care să le ofere continuitatea planurilor atunci când intervine neprevăzutul”, a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări.
Descarcă Comunicatul de presă integral
”În contextul crizei sanitare, locuințele au îndeplinit mai multe roluri ca niciodată, unele funcționale, altele emoționale – de la case, în sensul lor tradițional, la birouri, săli de clasă sau locuri de joacă. Lucrul acesta a dus la o creștere firească a interesului pentru asigurarea locuinței, clienții fiind mai preocupați de riscurile la care acestea sunt expuse. În România, Asigurarea Locuinței cu Extra Acoperiri este cea mai vândută asigurare de locuință. Am fost prima companie care a introdus opțiunea de autoconstatare, reparațiile de urgență și garanțiile de servicii, ca parte a Colecției de avantaje. Credem în flexibilitatea produselor noastre și în oferirea de soluții utile pentru clienții noștri, astfel că, în contextul crizei sanitare, ne-am adaptat serviciile și am marcat încă o permieră pe piață, atunci când am introdus Video Asist, aplicația de constatare a daunelor la distanță. Rămânem atenți la nevoile clienților noștri, pentru a răspunde cu produse flexibile, personalizabile, cu soluții care să le ofere continuitatea planurilor atunci când intervine neprevăzutul”, a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări.
Descarcă Comunicatul de presă integral