Groupama Asigurari a introdus posibilitatea notificarii online a daunelor, printr-un sistem rapid si simplu de utilizat, care aduce flexibilitate si economie de timp pentru clienti, simplificand in acelasi timp acest punct de interactiune cu clientii. Introducerea acestei noi functionalitati este inca un pas in directia consolidarii relatiei cu clientii si include elemente inovatoare, precum utilizarea unui robot software pentru automatizarea proceselor (RPA).
„Ne-am propus sa fim alaturi de clientii nostri atunci cand au mai mare nevoie de noi, asigurandu-le continuitatea planurilor si afacerilor. Lansarea functionalitatii de notificare online a daunelor este inca o initiativa in linie cu misiunea noastra si, mai mult, cu abordarea orientata catre client, pe care o promovam inca de la intrarea pe piata locala. Acum clientii nostri au o alternativa viabila pentru notificarea daunelor, ceea ce le va permite sa se concentreze mai mult pe lucrurile care sunt cu adevarat importante pentru ei“, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurari.
Descarca Comunicatul de presa integral:
„Ne-am propus sa fim alaturi de clientii nostri atunci cand au mai mare nevoie de noi, asigurandu-le continuitatea planurilor si afacerilor. Lansarea functionalitatii de notificare online a daunelor este inca o initiativa in linie cu misiunea noastra si, mai mult, cu abordarea orientata catre client, pe care o promovam inca de la intrarea pe piata locala. Acum clientii nostri au o alternativa viabila pentru notificarea daunelor, ceea ce le va permite sa se concentreze mai mult pe lucrurile care sunt cu adevarat importante pentru ei“, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurari.
Descarca Comunicatul de presa integral: