Perfectiunea nu exista, in general. Nici acasa, nici la locul de munca. Probabil fiecare om care a lucrat cel putin cateva luni in viata sa a realizat la un moment dat acest lucru. Insa curentul general este sa prezinti orice companie ca fiind un spatiu idilic, unde nu exista decat lucruri minunate si toti colegii sunt cei mai buni prieteni!
Groupama Asigurari a decis sa ia o alta cale, o cale perfect aliniata valorilor sale, o platforma de Employer Branding cat mai REALA. Asadar, in locul unei imagini nerealiste, unde toti colegii zambesc si toata lumea abia asteapta sa ajunga la birou, Groupama Asigurari a ales sa prezinte lucrurile exact asa cum sunt….CU BUNE SI CU RELE.
Groupama Asigurari a decis sa ia o alta cale, o cale perfect aliniata valorilor sale, o platforma de Employer Branding cat mai REALA. Asadar, in locul unei imagini nerealiste, unde toti colegii zambesc si toata lumea abia asteapta sa ajunga la birou, Groupama Asigurari a ales sa prezinte lucrurile exact asa cum sunt….CU BUNE SI CU RELE.
Descarca Comunicatul de presa integral:
- CP: CU BUNE SI CU RELE, Groupama Asigurari lanseaza prima campanie de Employer branding implementata in Romania