București, 06 aprilie 2021 – Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, a înregistrat anul trecut o creștere de 30% față de 2019 pe linia asigurărilor de viață (individuale și de grup), valoarea totală a primelor brute subscrise pe această linie fiind de 46 milioane lei. La această evoluție, pe un segment care numără peste 200.000 de asigurați, a contribuit și decizia companiei de a acoperi, derogatoriu, situațiile de îmbolnăvire cu SARS CoV-2. În 2020, au fost soluționate peste 9.000 de dosare pe segmentul asigurărilor de viață, valoarea totală a daunelor plătite ridicându-se la 11,6 milioane lei.
Groupama a anunțat încă din martie 2020, că va acoperi în mod excepțional riscurile asociate pandemiei de coronavirus pentru clienții actuali, dar și pentru cei care vor încheia asigurare medicala integrală, asigurare de viață și asigurare de călătorie în străinătate.
“Piața asigurărilor de viață din România rămâne una cu mult potențial, iar interesul în creștere al românilor pentru această linie este un semn că direcția este una bună. Pandemia a dus la o mai bună conștientizare a riscurilor, iar produsele lansate, adaptate la așteptările și nevoile reale ale consumatorilor – printre care și acoperirea acestor riscuri noi – au contribuit la dinamica pe care o vedem pe această linie. Am observat un interes mai mare pentru zona de economisire și am venit în sprijinul consumatorilor cu mai multă flexibiliate și personalizare la nivelul serviciilor și produselor noastre”, a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări.
Descarcă Comunicatul de presă integral
Groupama a anunțat încă din martie 2020, că va acoperi în mod excepțional riscurile asociate pandemiei de coronavirus pentru clienții actuali, dar și pentru cei care vor încheia asigurare medicala integrală, asigurare de viață și asigurare de călătorie în străinătate.
“Piața asigurărilor de viață din România rămâne una cu mult potențial, iar interesul în creștere al românilor pentru această linie este un semn că direcția este una bună. Pandemia a dus la o mai bună conștientizare a riscurilor, iar produsele lansate, adaptate la așteptările și nevoile reale ale consumatorilor – printre care și acoperirea acestor riscuri noi – au contribuit la dinamica pe care o vedem pe această linie. Am observat un interes mai mare pentru zona de economisire și am venit în sprijinul consumatorilor cu mai multă flexibiliate și personalizare la nivelul serviciilor și produselor noastre”, a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurări.
Descarcă Comunicatul de presă integral