Groupama Asigurari a demarat intalnirile din cadrul Board-ului Clienților, un proiect unic prin intermediul caruia a introdus pe piata locala o parte din ADN-ul Grupului, principiile mutualiste.
Board-ul Clientilor a fost creat la inceputul anului 2018, fiind o structura de tip consultativ formata din clienti ai Groupama Asigurari care ofera perspectiva lor pietei de asigurari, a nevoile reale ale clientilor sau feedback cu privire la produsele si serviciile Groupama, pe baza experientei personale.
„Clientul este cel mai important partener al nostru si se afla in centrul tuturor preocuparilor noastre. Suntem prima companie de asigurari din Romania care implementeaza un astfel de program si credem ca, inclusiv datorita lui, vom reusi sa fim mai buni maine decat suntem astazi in toate momentele relevante pentru clientii nostri. Cele două intalniri pe care le-am organizat in 2018, prima in februarie, iar a doua in octombrie, au fost o sursa de invatare pentru noi, intr-un mod cumva diferit de ceea ce putem extrage din studiile cantitative si chiar calitative pe care le avem la dispozitie”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing și Comunicare in cadrul Groupama Asigurari.
„Initiativa Groupama Asigurari de a infiinta un Board al Clientilor este demna de laudat, o companie de asigurari care pune pret pe parerea clientilor si le cere acestora un feedback direct si obiectiv cu privire la produsele si serviciile pe care le ofera, este de apreciat”, au declarat membrii Board-ului Clientilor.
Descarca Comunicatul de presa integral:
Board-ul Clientilor a fost creat la inceputul anului 2018, fiind o structura de tip consultativ formata din clienti ai Groupama Asigurari care ofera perspectiva lor pietei de asigurari, a nevoile reale ale clientilor sau feedback cu privire la produsele si serviciile Groupama, pe baza experientei personale.
„Clientul este cel mai important partener al nostru si se afla in centrul tuturor preocuparilor noastre. Suntem prima companie de asigurari din Romania care implementeaza un astfel de program si credem ca, inclusiv datorita lui, vom reusi sa fim mai buni maine decat suntem astazi in toate momentele relevante pentru clientii nostri. Cele două intalniri pe care le-am organizat in 2018, prima in februarie, iar a doua in octombrie, au fost o sursa de invatare pentru noi, intr-un mod cumva diferit de ceea ce putem extrage din studiile cantitative si chiar calitative pe care le avem la dispozitie”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing și Comunicare in cadrul Groupama Asigurari.
„Initiativa Groupama Asigurari de a infiinta un Board al Clientilor este demna de laudat, o companie de asigurari care pune pret pe parerea clientilor si le cere acestora un feedback direct si obiectiv cu privire la produsele si serviciile pe care le ofera, este de apreciat”, au declarat membrii Board-ului Clientilor.
Descarca Comunicatul de presa integral: