Prima pagina Media Comunicat de presa Groupama Asigurari lanseaza o noua campanie de promovare

Groupama Asigurari lanseaza o noua campanie de promovare

Groupama Asigurari a lansat o noua campanie de promovare, avandu‐l ca protagonist pe Dragos Bucur.

Prin eforturile permanente de confirmare si depasire a asteptarilor clientilor, Groupama Asigurari ramane fidela celor patru valori ale sale: responsabilitate, solidaritate, proximitate si performanta. Mesajul campaniei sintetizeaza aceste valori si are scopul de a le transmite atat clientilor, cat si prospectilor ideea de continuitate ca misiune definitorie a Groupama Asigurari.

Pe langa evolutia favorabila a rezultatelor financiare din ultimii ani, Groupama Asigurari a înregistrat, de asemenea, rezultate de exceptie in privinta satisfactiei si preferintei clientilor: pentru al patrulea an consecutiv, Groupama Asigurari a avut cel mai mic numar de reclamatii inregistrate la ASF, din top 5 asiguratori din Romania, iar in 2015 ponderea clientilor foarte satisfacuti ai companiei a ajuns la 77%, alaturi de un scor NPS in crestere semnificativt versus anul anterior.

"Noua campanie ne va ajuta sa ne pozitionam corect in raport cu publicul nostru tinta: oameni ocupati, care se straduiesc sa fie cat mai buni la locul de munca si, totodata, cat mai activi in viata de familie. Este o misiune dificila, care poate deveni imposibila in cazul producerii unui eveniment neasteptat. Misiunea noastra este de a le asigura continuitatea in aceste momente dificile, pentru ca ei sa se ocupe mai relaxati de ceea ce conteaza cu adevarat in viata lor ", a declarat Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari.

Descarca Comunicatul de presa integral: