Groupama Asigurari a platit in 2015 despagubiri in valoare de aproximativ 100 de milioane de euro pe segmentul de de asigurari non‐life, 68% din suma au reprezentat despagubirile achitate persoanelor juridice. In total, in 2015, Groupama Asigurari a facut plati, pe liniile de asigurari non‐life, in baza a aproximativ 73.000 de dosare de dauna, dintre acestea aproximativ 60% reprezentand dosare deschise de clientii persoane juridice.
”Misiunea noastra este de a asigura continuitatea clientilor nostri, persoane fizice si companii, atunci cand apare un eveniment neprevazut. Ceea ce ne diferentiaza, pe langa atentia pe care o acordam celui mai important partener al nostru, clientul, este modul in care dezvoltam relatia noastra in fiecare punct de contact. Colectia de avantaje, pe care am lansat‐o acum mai bine de trei ani, este doar unul dintre exemple si ofera predictibilitate si simplitate clientilor Groupama Asigurari ‐ www.groupama.ro/colectia‐de‐avantaje. Un alt exemplu este modul in care ne adaptam la contextul clientului, pentru a contribui la continuitatea afacerii sale. Este ceea ce am facut in cazul fabricii de mezeluri din judetul Arges, Radic Star, cand, la doua saptamani de la producerea daunei, am platit cel mai
mare avans din istoria industriei din Romania, respectiv cinci milioane de lei. Pentru noi a plati daune nu este in sine un lucru extraordinar, este parte din activitatea noastra de zi cu zi. Insa mai degraba modul in care venim in sprijinul clientilor in aceste momente dificile face diferenta, de aici si rezultatele foarte bune pe care le avem in termeni de satisfactie a clientilor (respectiv 77% foarte multumiti de interactiunea cu noi) sau rata de recomandare”, a declarat Calin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurari.
Descarca Comunicatul de presa integral:
”Misiunea noastra este de a asigura continuitatea clientilor nostri, persoane fizice si companii, atunci cand apare un eveniment neprevazut. Ceea ce ne diferentiaza, pe langa atentia pe care o acordam celui mai important partener al nostru, clientul, este modul in care dezvoltam relatia noastra in fiecare punct de contact. Colectia de avantaje, pe care am lansat‐o acum mai bine de trei ani, este doar unul dintre exemple si ofera predictibilitate si simplitate clientilor Groupama Asigurari ‐ www.groupama.ro/colectia‐de‐avantaje. Un alt exemplu este modul in care ne adaptam la contextul clientului, pentru a contribui la continuitatea afacerii sale. Este ceea ce am facut in cazul fabricii de mezeluri din judetul Arges, Radic Star, cand, la doua saptamani de la producerea daunei, am platit cel mai
mare avans din istoria industriei din Romania, respectiv cinci milioane de lei. Pentru noi a plati daune nu este in sine un lucru extraordinar, este parte din activitatea noastra de zi cu zi. Insa mai degraba modul in care venim in sprijinul clientilor in aceste momente dificile face diferenta, de aici si rezultatele foarte bune pe care le avem in termeni de satisfactie a clientilor (respectiv 77% foarte multumiti de interactiunea cu noi) sau rata de recomandare”, a declarat Calin Matei, Director General Adjunct Groupama Asigurari.
Descarca Comunicatul de presa integral: