Prima pagina Media Comunicat de presa Prima campanie de Employer Branding a Groupama Asigurări revine cu o nouă serie „cu bune și cu rele”

Prima campanie de Employer Branding a Groupama Asigurări revine cu o nouă serie „cu bune și cu rele”

București, 10 septembrie 2019 – Micile ciudățenii și imperfecțiunile sunt la vedere în Groupama Asigurări. Și nici n-ar fi posibil altfel. Într-adevăr, un manager hiperactiv își agită colegii în vremuri stresante, dar îi și motivează atunci când ideile sunt prea multe. Sau prea puține. O colegă ridică sprâncenele celor din jur prin obiceiul de a bea ceaiuri ieșite din comun, dar este și primul ajutor pentru o bruscă durere de cap. Iar un coleg celebru pentru dezordinea de pe birou, unde construiește un tot mai impunător turn de documente, este o veritabilă sursă de informații pentru ceilalți.

Groupama Asigurări continuă campania de Employer Branding, prima de acest fel implementată de o companie de asigurări în România și care a debutat în noiembrie 2018 printr-o serie de clipuri în care angajații opresc pe ascuns aerul condiționat, cântă la birou sau sunt nervoși dimineața. Într-o nouă serie de clipuri, Groupama Asigurări continuă să prezinte, pe bune, cum este mediul său de lucru și, astfel, să se dezică de cosmetizări care nu își au rostul într-un mediu de lucru deschis, transparent și care încurajează individualitatea. Pentru că în viața, perfecțiunea nu există, ci este înlocuită de REAL. Astfel, Groupama Asigurări prezintă lucrurile exact așa cum sunt….CU BUNE ȘI CU RELE.

Descarcă Comunicatul de presă integral