Născuți dintr-un act de solidaritate
Povestea noastră începe în secolul al 19-lea, cu un act de solidaritate. Atunci, câțiva fermieri francezi au înțeles că doar împreună pot depăși mai ușor neprevăzutul.
Peste tot în Franța, acești fermieri au creat fonduri mutuale locale, pentru a se proteja reciproc de provocările aduse de capriciile vremii, pentru a se refinanța în cazul unor pierderi, dar și pentru a-și da o mână de ajutor în viața de zi cu zi.
Așa s-a născut Groupama, un grup international de asigurări și servicii financiare, prezent în 10 țări. Astăzi, nu mai suntem doar o companie de asigurări agricole, dar valorile celor care ne-au creat sunt parte din ceea ce am devenit.
Prezenți în România încă din 2009, suntem astăzi liderul pieței de asigurări, cu un portofoliu divers de produse și servicii care adresează toate nevoile de asigurare: asigurări generale, proprietăți și auto, asigurări de raspundere civilă, asigurări de persoane, asigurări agricole, asigurări de viață și asigurări de sănătate.
Viziune, misiune și valori
Viziunea noastră:
În lumea de astăzi, plină de riscuri majore,care ne afectează pe toți și pe fiecare în mod diferit, construim alături de clienții noștri un parteneriat bazat pe proximitate și solidaritate.
Misiunea noastră:
Să îi ajutăm pe clienții și partenerii noștri să privească viața cu optimism, să se bucure de fiecare moment, mai mic sau mai mare, știind că le vom fi alături în fața provocărilor.
Valorile noastre:
Solidaritate - Solidaritatea e parte din orginile noastre. Ea continuă să ne ghideze și astăzi, cu fiecare decizie pe care o luăm
Devotament - Cultura locală e cea care ne ajută să devenim un partener de încredere în viețile oamenilor. Fiind aproape de realitatea de zi cu zi, de provocări și de ceea ce contează cu adevărat, ne implicăm activ în viețile oamenilor.
Proximitate - Suntem aproape de oameni. Atât la nivel individual, cât și la nivel de comunitate, înțelegem care sunt riscurile și cum pot ele să le afecteze viețile. Oamenii nu ne sunt doar clienți, ne sunt parteneri.
Responsabilitate - Pentru a ne respecta angajamentele de natură economică și socială, transmitem simțul responsabilității către toți cei implicați, la toate nivelurile structurilor noastre descentralizate.
În lumea de astăzi, plină de riscuri majore,care ne afectează pe toți și pe fiecare în mod diferit, construim alături de clienții noștri un parteneriat bazat pe proximitate și solidaritate.
Misiunea noastră:
Să îi ajutăm pe clienții și partenerii noștri să privească viața cu optimism, să se bucure de fiecare moment, mai mic sau mai mare, știind că le vom fi alături în fața provocărilor.
Valorile noastre:
Solidaritate - Solidaritatea e parte din orginile noastre. Ea continuă să ne ghideze și astăzi, cu fiecare decizie pe care o luăm
Devotament - Cultura locală e cea care ne ajută să devenim un partener de încredere în viețile oamenilor. Fiind aproape de realitatea de zi cu zi, de provocări și de ceea ce contează cu adevărat, ne implicăm activ în viețile oamenilor.
Proximitate - Suntem aproape de oameni. Atât la nivel individual, cât și la nivel de comunitate, înțelegem care sunt riscurile și cum pot ele să le afecteze viețile. Oamenii nu ne sunt doar clienți, ne sunt parteneri.
Responsabilitate - Pentru a ne respecta angajamentele de natură economică și socială, transmitem simțul responsabilității către toți cei implicați, la toate nivelurile structurilor noastre descentralizate.
Clientul, cel mai important partener
Una dintre misiunile noastre principale este aceea de a construi relații de calitate cu partenerii și clienții noștri. Totul pornește de la convingerea că un parteneriat de termen lung se bazează pe încredere, onestitate și respect reciproc, valori care ghidează de altfel și activitățile noastre de zi cu zi.
Dezvoltăm produse simple și flexibile, adaptabile nevoilor diverse ale clienților noștri, care să le asigure continuitatea planurilor, în momentul în care se confruntă cu un eveniment neprevăzut.
Astfel, le oferim clienților posibilitatea de avizare a daunelor, acces la informații în timp real referitoare la stadiul de instrumentare și soluționare a dosarelor de daună, dar și detalii despre produsele și serviciile companiei, prin intermediul Centrului de Relații Clienți Alo Groupama (0374 110 110) sau a asistentei virtuale, Amelie.
De asemenea, prin intermediul serviciului Video Asist, oferim și opțiunea de realizare a inspecției de risc și constatare a daunelor la distanță, prin video-conferință.
Dezvoltăm produse simple și flexibile, adaptabile nevoilor diverse ale clienților noștri, care să le asigure continuitatea planurilor, în momentul în care se confruntă cu un eveniment neprevăzut.
Astfel, le oferim clienților posibilitatea de avizare a daunelor, acces la informații în timp real referitoare la stadiul de instrumentare și soluționare a dosarelor de daună, dar și detalii despre produsele și serviciile companiei, prin intermediul Centrului de Relații Clienți Alo Groupama (0374 110 110) sau a asistentei virtuale, Amelie.
De asemenea, prin intermediul serviciului Video Asist, oferim și opțiunea de realizare a inspecției de risc și constatare a daunelor la distanță, prin video-conferință.