Prima pagina Persoane Juridice Asigurari si beneficii pentru angajati
Beneficii angajati

Programele de beneficii pentru angajati, sunt instrumentele prin care poti fi alaturi de ei, atunci cand au loc evenimente negative si neprevazute in viata lor, cu efecte negative si asupra afacerii tale.

Asigurari si beneficii pentru angajati

Una dintre cele mai importante resurse este echipa ta. Beneficiile oferite angajatilor determina satisfactia lor, gradul de implicare in rezultatele afacerii si loialitatea fata de business.
 
Asigurarile de viata, de accidente, de calatorii si de sanatate reprezinta componente esentiale ale programului de fidelizare, care se pot adapta bugetului disponibil si in concordanta cu asteptarile angajatilor

Avantajele oferite de Asigurarile de grup pentru persoane

  • Instrument util de motivare si fidelizare a angajatilor prin oferirea asigurarii in pachetul salarial
  • Predictibilitate in asigurarea continuitatii afacerii tale
  • Personalizarea asigurarii in functie de specificul activitatii, specificul grupurilor sau marimea acestora
  • Optimizarea costurilor prin alegerea pachetului optim: cost – acoperiri – suport, adaptat nevoilor afacerii tale
  • Continuitate financiara alaturi de un partener de incredere, care sustine dezvoltarea si succesul afacerii
  • Asistenta profesionista in gasirea solutiei optime de asigurare
  • Promptitudine si simplitate in solutionarea daunelor si plata indemnizatiilor de asigurare

Beneficii pe care le pot oferi angajatilor mei

  • Cresterea motivatiei personale prin oferirea unei asigurari in pachetul salarial, ca recunoastere a valorii din partea companiei
  • Suport financiar in cazul unui eveniment asigurat
  • Incredere intr-un parteneriat solid si de lunga durata intre angajat si angajator sau intre colaboratori