Dezvoltand parteneriatul pe termen lung cu clientii sai – deopotriva persoane fizice si juridice -, parteneriat bazat pe incredere, onestitate si respect reciproc, Groupama Asigurari a reusit in 2015 sa avanseze in preferintele romanilor. Potrivit datelor raportate la ASF, in perioada ianuarie - decembrie 2015, Groupama Asigurari a inregistrat 39 reclamatii întemeiate, cel mai mic numar din top 5 companii de profil din Romania. In plus, am consolidat pozitia de lider pe linia asigurarilor agricole, unde ocupa locul unul. Groupama Asigurari se afla pe locul doi pe linia CASCO si trei pe Property.
Groupama Asigurari a incheiat anul trecut cu rezultate bune, in linie cu obiectivele anuale, devenind una dintre companiile de profil preferate de romani si consolidandu-si statutul de asigurator cu cel mai mic numar de reclamatii la ASF din top 5 companii de asigurari compozite. La bilantul finalului de an, rezultatele arata ca rata neta de recomandare a Groupama Asigurări a ajuns la 55, iar ponderea clientilor foarte multumiti a crescut la 77%, conform studiului IRSOP realizat în septembrie 2015. Valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 805 milioane lei, in crestere cu 13% fata de anul precedent. Cresterea profitabila inregistrata de Groupama Asigurari anul trecut, de 13%, este peste nivelul pietei, iar profitul IFRS a ajuns la 23 milioane de lei.
„Ne dorim o crestere profitabila si sustenabila pe termen mediu si lung in timp ce continuam sa castigam preferinta romanilor, iar rezultatele din 2015 ne arata ca suntem pe drumul cel bun. Suntem in continuare unul din liderii pietei de asigurari din Romania, din ce in ce mai multi clienti opteaza pentru produsele si serviciile de calitate si flexibile, adaptate nevoilor lor, pe care le oferim si ne-am atins obiectivele de crestere profitabila. Cei mai importanti parteneri ai nostri sunt clientii si ne angajam sa le asiguram continuitatea fireasca a activitatilor cotidiene in cazul producerii unui eveniment neprevazut, dar si sa venim in intampinarea lor cu produse adaptate nevoilor lor. Totodata, intentionam sa ne intarim pozitiile strategice si sa castigam preferinta reala si ridicata a clientilor si partenerilor nostri in distributie - banci, brokeri si companii de leasing - in acord cu valorile care ne ghideaza: solidaritate, proximitate, responsabilitate si performanta”, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurari.
Aici gasiti si comunicatul de presa integral: Groupama Asigurari isi atinge obiectivul de crestere profitabila in 2015
Groupama Asigurari a incheiat anul trecut cu rezultate bune, in linie cu obiectivele anuale, devenind una dintre companiile de profil preferate de romani si consolidandu-si statutul de asigurator cu cel mai mic numar de reclamatii la ASF din top 5 companii de asigurari compozite. La bilantul finalului de an, rezultatele arata ca rata neta de recomandare a Groupama Asigurări a ajuns la 55, iar ponderea clientilor foarte multumiti a crescut la 77%, conform studiului IRSOP realizat în septembrie 2015. Valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 805 milioane lei, in crestere cu 13% fata de anul precedent. Cresterea profitabila inregistrata de Groupama Asigurari anul trecut, de 13%, este peste nivelul pietei, iar profitul IFRS a ajuns la 23 milioane de lei.
„Ne dorim o crestere profitabila si sustenabila pe termen mediu si lung in timp ce continuam sa castigam preferinta romanilor, iar rezultatele din 2015 ne arata ca suntem pe drumul cel bun. Suntem in continuare unul din liderii pietei de asigurari din Romania, din ce in ce mai multi clienti opteaza pentru produsele si serviciile de calitate si flexibile, adaptate nevoilor lor, pe care le oferim si ne-am atins obiectivele de crestere profitabila. Cei mai importanti parteneri ai nostri sunt clientii si ne angajam sa le asiguram continuitatea fireasca a activitatilor cotidiene in cazul producerii unui eveniment neprevazut, dar si sa venim in intampinarea lor cu produse adaptate nevoilor lor. Totodata, intentionam sa ne intarim pozitiile strategice si sa castigam preferinta reala si ridicata a clientilor si partenerilor nostri in distributie - banci, brokeri si companii de leasing - in acord cu valorile care ne ghideaza: solidaritate, proximitate, responsabilitate si performanta”, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurari.
Aici gasiti si comunicatul de presa integral: Groupama Asigurari isi atinge obiectivul de crestere profitabila in 2015