Consiliul Național al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si Groupama Asigurari au lansat „Carta Alba a Turismului din Romania”, primul barometru al turismului din Romania. Studiul prezinta situatia turismului din România prin identificarea principalelor caracteristici, riscuri, vulnerabilități și oportunități din cadrul acestui sector.
Lucrarea este prima cercetare care analizează situația operatorilor de turism din țară, furnizând informații cu privire la specificul turismului pe două domenii importante: unități de cazare și agenții de turism, examinând serviciile operatorilor, factorii care le influențează afacerile, dar și evoluția sectorului de turism, în ansamblul său, concentrând perspectiva operatorilor și previziunile lor pentru anul 2018.
„Identificarea riscurilor reprezintă o condiţie esenţială, mai ales pentru o activitate economică ce ia amploare, astfel că demersul de a realiza un Barometru pentru industria turismului, care să aibă în vedere şi aspecte legate de risc şi incertitudine, a fost binevenit şi în egală măsură necesar. Acesta este motivul pentru care Groupama Asigurări, alături de partenerii de la CNIPMMR, a inițiat realizarea primului barometru dedicat activităților de turism din România. Barometrul a relevat o reală preocupare pentru viitor a companiilor din turism, precum şi faptul că acestea ȋnţeleg din ce ȋn ce mai mult importanţa de a avea aproape un partener de ȋncredere, care să le fie alături atunci când apar evenimente neprevăzute.”, François Coste, CEO Groupama Asigurări.
Descarca Comunicatul de presa integral:
Lucrarea este prima cercetare care analizează situația operatorilor de turism din țară, furnizând informații cu privire la specificul turismului pe două domenii importante: unități de cazare și agenții de turism, examinând serviciile operatorilor, factorii care le influențează afacerile, dar și evoluția sectorului de turism, în ansamblul său, concentrând perspectiva operatorilor și previziunile lor pentru anul 2018.
„Identificarea riscurilor reprezintă o condiţie esenţială, mai ales pentru o activitate economică ce ia amploare, astfel că demersul de a realiza un Barometru pentru industria turismului, care să aibă în vedere şi aspecte legate de risc şi incertitudine, a fost binevenit şi în egală măsură necesar. Acesta este motivul pentru care Groupama Asigurări, alături de partenerii de la CNIPMMR, a inițiat realizarea primului barometru dedicat activităților de turism din România. Barometrul a relevat o reală preocupare pentru viitor a companiilor din turism, precum şi faptul că acestea ȋnţeleg din ce ȋn ce mai mult importanţa de a avea aproape un partener de ȋncredere, care să le fie alături atunci când apar evenimente neprevăzute.”, François Coste, CEO Groupama Asigurări.
Descarca Comunicatul de presa integral: