Stai fara griji in vacanta!
Daca ai achizitionat deja cazarea sau transportul pentru o vacanta pe teritoriul Romaniei alaturi de alte servicii, evenimente sau activitati, prin agentie de turism sau rezervare individuala pe site-uri de profil, pentru planuri cu adevarat relaxate iti recomandam si o asigurare. Prin Asigurarea pentru călătorii în Romania, iti punem la dispozitie servicii de asistenta medicala si nonmedicala pe toata durata calatoriei tale pe plaiuri mioritice.
Poti cumpara asigurarea de calatorie online, aici.
AVANTAJE
- FLEXIBILITATE - Durata asigurarii poate fi de la 4 pana la 365 de zile
- SIMPLITATE - In cazul unei urgente medicale sau rutiere, vei primi suport 24/7 prin numarul de telefon dedicat: 0374.110.115 (alege optiunea 1 pentru asistenta medicala si optiunea 2 pentru asistenta rutiera)
- CONTINUITATE - In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare. In caz de accident sau imbolnavire, Groupama va deconta cheltuielile medicale de urgenta prilejuite de evenimentul asigurat facute in timpul calatoriei
BENEFICII
- Chat medical – poti sa accesezi 24/7 un medic specialist pentru o evaluare medicala rapida, suport si sfaturi in caz de accident sau imbolnavire sau dupa terminarea calatoriei, mai multe detalii gasesti aici;
- Decontare directa – in caz de urgenta medicala poti accesa serviciile medicale ale uneia dintre clinicile partenere catre care vei fi redirectionat de catre compania de asistenta, iar facturile vor fi decontate direct catre furnizor;
- Rambursari costuri – daca accesezi serviciile unui spital de stat sau a unei unitati medicale nepartenere, ti se vor rambursa costurile asociate ulterior transmiterii documentelor solicitate prin intermediul platformei dedicate sau la adresa de e-mail documente@groupama.ro;
- Acoperirea evenimentelor cauzate de COVID-19 – ca urmare a declaratiei directorului Organizatiei Mondiale a Sanatatii, conform careia Covid-19 nu mai este considerat urgenta de sanatate globala/pandemie, vei fi acoperit pentru evenimentele asigurate cauzate de Covid-19 in mod standard pe produsul de asigurare pentru calatorii, ca orice alta afectiune.
Asigurari suplimentare
In cazul in care decizi sa pleci in vacanta, poti opta si pentru:
- Asigurarea suplimentara de anulare a vacantei (STORNO), iar in cazul unui eveniment neprevazut ce te impiedica sa pleci in calatorie, iti rambursam cheltuielile de achizitionare a pachetului de vacanta in limita a 1.000 euro;
- Asigurarea suplimentara pentru sporturi de iarna /vara poate fi achizitionata la alegere intre cele doua optiuni daca in vacanta urmeaza sa practici sporturi cu grad ridicat de risc (schi, snowboarding, sanie sau snorkeling, surfing, rafting, parapanta și altele) ;
- Asigurarea suplimentara de Intrerupere/ Extindere calatorie, te ajuta daca esti nevoit sa extinzi acoperirea asigurarii tale de calatorie, in cazul in care esti spitalizat, pentru copii sau sot/sotie.
- Asigurarea pentru calatoriile cu avionul care acopera intarziere, pierderea sau anularea cursei aeriene si intarzierea sau pierderea bagajelor;
- Asistenta rutiera: asistenta telefonica in cazul in care intampini probleme cu masina cu care calatoresti, restabilirea mobilitaţii autovehiculului, salvare/recuperare in afara carosabilului, parcare, masina de schimb, hotel, continuarea calatoriei, recuperarea autovehicului reparat, repatrierea autovehicului.
RISCURI ACOPERITE
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
PACHET DE BAZA |
Pachet A/ Silver |
in limita a 10.000 € |
1. ASIGURAREA DE URGENTE MEDICALE |
|
|
Chat medical |
Suport medical in care se ofera sfaturi si informații de la medici licentiati prin platforma de mesagerie aleasa |
nelimitat 24/7 |
Cheltuieli medicale de urgenta |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea starii de sanatate |
în limita a 10.000 € |
Spitalizare pe o perioada > 10 zile: |
Rambursarea cheltuielilor suplimentare provocate de spitalizarea indelungata |
|
|
in limita a 300 € |
|
|
in limita a 300 € |
|
|
in limita a 50 € |
|
Tratament dentar de urgenta |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor medicale |
in limita a 300 € |
Transport medical |
Decontarea directă a transportului la un spital specializat din țară sau la domiciliu în funcție de recomandarea medicului curant și a Companiei de asistență. |
in limita a 10.000 € |
Transport funerar |
Decontarea directa sau rambursarea cheltuielilor avute cu transportul corpului neinsufletit in localitatea de domiciliu/ in care are loc inmormantarea |
in limita a 5.000 € |
2. ASIGURAREA DE ACCIDENTE |
Acoperirea evenimentului produs printr-o indemnizatie fixa |
1.000 € |
*IMPORTANT - In cazul sumelor asigurate care contin “in limita a”, indemnizatia de asigurare reprezinta contravaloarea cheltuielilor generate de evenimentul asigurat produs pana la limita maxima de despagubire trecuta in Lista de acoperiri si in Polita de asigurare. |
Risc/ eveniment asigurat |
Descriere acoperire |
Limite de despăgubire/ |
ASIGURĂRI SUPLIMENTARE | ||
1. ANULAREA CĂLĂTORIEI - STORNO* |
Rambursarea contravalorii călătoriei achitate, cuprinzând pachete turistice sau costurile transportului, cazării, activități turistice. | în limita a 1.000 € |
2. SPORTURI DE IARNĂ SAU VARĂ (la alegere) |
Decontarea directă sau rambursarea cheltuielilor medicale necesare pentru stabilizarea stării de sănătate în urma producerii unui accident în timpul practicării unui sport cu risc mediu/ ridicat. | în limita a 10.000 € |
3. CĂLĂTORII CU AVIONUL | Indemnizație fixă după dovedirea pierderii bagajului. |
500 € |
Pierderea bagajului** (1 bagaj) | ||
** în perioada Sărbătorilor de iarna (15 dec.-15 ian.) | 750 € | |
Întârzierea bagajului (1 bagaj) |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine), ca urmare a indisponibilității temporare a efectelor personale din bagajul întârziat. | în limita a 200 € (cu bonuri) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 75 € (fără bonuri) |
|
Întârzierea cursei aeriene între 4-12 ore |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine). | în limita a 500 € (cu bonuri) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 75 € (fără bonuri) |
|
Întârzierea peste 12 ore/ Anularea cursei aeriene |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru bunuri de strictă necesitate** (alimente, produse de igienă personală, haine) sau servicii (transport, cazare, etc.). | în limita a 500 € (cu bonuri) |
Indemnizație fixă, în situația în care Asiguratul nu deține dovada cheltuielilor efectuate. | 150 € (fără bonuri)/ 250 € (fără bonuri) |
|
Pierderea cursei aeriene |
Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar pentru servicii (cazare, noul bilet achiziționat/taxe de schimbare a biletului de avion). | în limita a 1.000 € |
4. ÎNTRERUPEREA/ EXTINDEREA CĂLĂTORIEI | Rambursarea cheltuielilor efectuate suplimentar (telefon, hrană, taxa de schimbare a biletului de avion pentru întoarcere, rent a car) în cazul în care călătoria este întreruptă din cauză unor evenimente nefericite (îmbolnăvire, boală gravă, deces, naștere prematură, daune materiale grave) sau extinsă din cauza spitalizării. | în limita a 300 € |
Întreruperea călătoriei asiguratului | ||
Transportul copiilor minori | în limita a 500 € |
|
Extindere pentru soț/ soție |
||
5. SERVICII DE ASISTENȚĂ RUTIERĂ | Acces servicii |
|
Asistență tehnică telefonică | ||
Restabilirea mobilității autovehiculului/ Tractare platformă | Accesarea serviciilor de asistență rutieră necesare pentru terminarea călătoriei în siguranță. Decontarea directă a costurilor aferente serviciilor este posibilă doar la apelarea telefonică imediată și urmarea pașilor indicați de Compania de asistență. |
|
Parcare/ Depozitare | ||
Monitorizare reparații în service | ||
Continuarea călătoriei* | ||
Recuperarea autovehiculului reparat | în limita a 1.000 € |
|
Transport autovehicul | ||
Salvare/ Recuperare în afara carosabilului | în limita a 200 € | |
Mașina de schimb (rent a car)* | în limita a 70 €/zi | |
Hotel* | în limita a 240 € | |
* În cazul în care pe Poliţă au fost nominalizaţi mai mulți Asigurați, suma asigurată pentru asigurarea suplimentară va fi limita maximă de despăgubire pe Polița de asigurare. Serviciile de asistență rutieră marcate în tabel cu * nu pot fi cumulate. **La bunuri de strictă necesitate nu se încadrează parfumurile, produsele cosmetice sau dermatocosmetice, echipamente electronice, tutun, alcool. |
CUM PROCEDEZI IN CAZUL UNUI EVENIMENT ASIGURAT
In caz de accident, imbolnavire subita in care ai o urgenta medicala si ai nevoie de:
- organizarea asistenței medicale
- spitalizarea
- preluarea costurilor serviciilor medicale
- organizarea repatrierii medicala
1. Apelează numarul dedicat 0374.110.115 (alege optiunea 1 pentru asistenta medicala si optiunea 2 pentru asistenta rutiera) | 2. Urmeaza indicatiile privitoare la gestionarea urmarilor evenimentului asigurat |
3. Prezinta personalului medical polita sau comunica numarul de contract inscris pe polita | 4. Primesti banii in cont, dupa finalizarea dosarului/cheltuielile se platesc direct furnizorului de servicii |
Rambursare costuri
In situatia in care achiti singur contravaloarea serviciilor medicale, medicamentelor sau in cazul producerii unui eveniment asigurat care nu presupune decontare directa, vei putea transmite online documentele necesare dosarului de despăgubire, în format digital, in vederea rambursarii cheltuielilor, prin intermediul platformei dedicate de notificare a evenimentului asigurat sau la adresa de e-mail documente@groupama.ro. Ulterior transmiterii tuturor documentelor solicitate, vei primi contravaloarea cheltuielilor avute in limita sumei asigurate. In situatia in care nu detii/ nu trimiti dovada cheltuielilor efectuate, vei primi o indemnizatie fixa conform Condițiilor de asigurare.
1. Beneficiezi de servicii medicale sau alte servicii fara decontare directa | 2. Achiti serviciile medicale sau medicamentele |
3. Transmiti documentele pastrate catre notificare | 4. Se evalueaza evenimentul anuntat |
5. Rambursarea costurilor conform detaliilor de plata |
Pentru toti pasii necesari, acceseaza Ghidul de notificare evenimente asigurate calatorie aici.
Mergi linistit in concediul mult visat! Asigurarea de calatorie de la Groupama este flexibila si te scapa de cheltuieli suplimentare. Intra aici si calculeaza prima in functie de nevoile tale!