Consiliul IMM-urilor din România (CNIPMMR) și Groupama Asigurări lansează cea de-a doua ediție a Barometrului turismului din România. Care sunt principalele caracteristici, riscuri, vulnerabilități și anticipări ale domeniului?
București, 11 februarie 2020 – 57% dintre antreprenorii din turism consideră promovarea ca cea mai importantă nevoie de politică publică, iar procentul celor care își gestionează riscurile prin asigurări a crescut cu 15%, dezvăluie a doua ediție a barometrului turismului, „Carta Albă a Turismului din România”, realizată de Consiliul IMM-urilor din România (CNIPMMR) și Groupama Asigurări.
Asemenea primei ediții a studiului, lansată în iulie 2018, cercetarea actuală analizează unitățile de cazare și agențiile de turism cu scopul de a identifica performanțele turismului autohton, alături de perspectivele pentru anul următor, precum și provocările și oportunitățile acestei piețe.
Datele prezentate în „Carta Albă a Turismului din România” arată că piața turistică din România se află pe un trend ascendent, peste 60% dintre organizațiile participante la studiu raportând o creștere a veniturilor între 2018 și 2019. O altă evoluție pozitivă înregistrată privește dezvoltarea serviciilor de tip all-inclusive, dar și gradul de ocupare a unităților economice din turism, preconizat să crească în 2020.
Descarcă Comunicatul de presă integral
București, 11 februarie 2020 – 57% dintre antreprenorii din turism consideră promovarea ca cea mai importantă nevoie de politică publică, iar procentul celor care își gestionează riscurile prin asigurări a crescut cu 15%, dezvăluie a doua ediție a barometrului turismului, „Carta Albă a Turismului din România”, realizată de Consiliul IMM-urilor din România (CNIPMMR) și Groupama Asigurări.
Asemenea primei ediții a studiului, lansată în iulie 2018, cercetarea actuală analizează unitățile de cazare și agențiile de turism cu scopul de a identifica performanțele turismului autohton, alături de perspectivele pentru anul următor, precum și provocările și oportunitățile acestei piețe.
Datele prezentate în „Carta Albă a Turismului din România” arată că piața turistică din România se află pe un trend ascendent, peste 60% dintre organizațiile participante la studiu raportând o creștere a veniturilor între 2018 și 2019. O altă evoluție pozitivă înregistrată privește dezvoltarea serviciilor de tip all-inclusive, dar și gradul de ocupare a unităților economice din turism, preconizat să crească în 2020.
Descarcă Comunicatul de presă integral