Groupama Asigurari, unul dintre liderii pietei de asigurari din Romania, a lansat serviciul de autoconstatare a daunelor pentru persoanele juridice. Astfel, companiile care incheie o asigurare de Incendiu si Alte Calamitati sau o asigurare a Afacerilor Mici si Mijlocii, beneficiaza de facilitatea de autoconstatare, in valoare maxima de 10.000 lei. Autoconstatarea pentru Property Persoane Juridice reprezinta inca o dovada a angajamentului Groupama Asigurari de a oferi continuitate clientilor sai, serviciul minimizand timpul necesar pentru avizarea daunelor.
Serviciul de autoconstatare a fost anterior introdus de Groupama Asigurari pentru persoanele fizice care incheie o asigurare a Locuintei cu Extra Acoperiri, fiind un instrument larg folosit de clienti si devenind un exemplu de buna practica. Prin extinderea facilitatii și pentru companii, Groupama Asigurari intentioneaza sa reduca in aceeasi masura durata de avizare a daunelor de cladiri si bunuri si sa simplifice procesul de instrumentare a dosarelor de dauna si in cazul persoanelor juridice.
Procedura este simpla si implica urmatorii pasi: clientii fotografiaza paguba si suna la Alo Groupama (0374.110.100), ulterior discuta cu un inspector care estimeaza dauna, pe baza descrierii prin telefon. Daca dauna se incadreaza in limita de 10.000 lei, clientii primesc pe email instructiunile si lista documentelor necesare, dupa care revin, tot pe email, cu acestea completate si insotite de fotografii. In cel mai scurt timp, clientii primesc devizul si propunerea de despagubire si isi trimit acordul, prin declaratia de acceptare a despagubirii. In maximum 72 de ore de la depunerea declaratiei, clientii primesc suma aprobata.
Autoconstatarea pentru Property Persoane Juridice completeaza lista de beneficii oferite in cadrul Colectiei de avantaje, un set de angajamente si garantii unic pe piata de asigurari din Romania. In cadrul Colectiei de avantaje, clientii beneficiaza de o serie de facilitati precum constatarea in 72 de ore de la notificarea daunelor in call center, plata unui avans de 30% din paguba in 72 de ore de la depunerea declaratiei de acceptare a despagubirii partiale si plata finala garantata in 15 zile de la depunerea de catre client a declaratiei de acceptare a despagubirii.
Serviciul de autoconstatare a fost anterior introdus de Groupama Asigurari pentru persoanele fizice care incheie o asigurare a Locuintei cu Extra Acoperiri, fiind un instrument larg folosit de clienti si devenind un exemplu de buna practica. Prin extinderea facilitatii și pentru companii, Groupama Asigurari intentioneaza sa reduca in aceeasi masura durata de avizare a daunelor de cladiri si bunuri si sa simplifice procesul de instrumentare a dosarelor de dauna si in cazul persoanelor juridice.
Procedura este simpla si implica urmatorii pasi: clientii fotografiaza paguba si suna la Alo Groupama (0374.110.100), ulterior discuta cu un inspector care estimeaza dauna, pe baza descrierii prin telefon. Daca dauna se incadreaza in limita de 10.000 lei, clientii primesc pe email instructiunile si lista documentelor necesare, dupa care revin, tot pe email, cu acestea completate si insotite de fotografii. In cel mai scurt timp, clientii primesc devizul si propunerea de despagubire si isi trimit acordul, prin declaratia de acceptare a despagubirii. In maximum 72 de ore de la depunerea declaratiei, clientii primesc suma aprobata.
Autoconstatarea pentru Property Persoane Juridice completeaza lista de beneficii oferite in cadrul Colectiei de avantaje, un set de angajamente si garantii unic pe piata de asigurari din Romania. In cadrul Colectiei de avantaje, clientii beneficiaza de o serie de facilitati precum constatarea in 72 de ore de la notificarea daunelor in call center, plata unui avans de 30% din paguba in 72 de ore de la depunerea declaratiei de acceptare a despagubirii partiale si plata finala garantata in 15 zile de la depunerea de catre client a declaratiei de acceptare a despagubirii.