Perfectiunea nu exista, in general. Nici acasa, nici la locul de munca. Probabil fiecare om care a lucrat cel putin cateva luni in viata sa a realizat la un moment dat acest lucru. Insa curentul general este sa prezinti orice companie ca fiind un spatiu idilic, unde nu exista decat lucruri minunate si toti colegii sunt cei mai buni prieteni!
Groupama Asigurari a decis sa ia o alta cale, o cale perfect aliniata valorilor sale, o platforma de Employer Branding cat mai REALA. Asadar, in locul unei imagini nerealiste, unde toti colegii zambesc si toata lumea abia așteaptă să ajungă la birou, Groupama Asigurări a ales să prezinte lucrurile exact așa cum sunt….CU BUNE ȘI CU RELE.
„Ne-am dorit să ieșim din clișee și să îi prezentăm pe colegii noștri în cel mai real mod, cu bune și cu rele. Am plecat chiar de la discuțiile cu ei despre mediul de lucru, despre colegi și despre obiceiurile fiecăruia în spațiile deschise de birouri. Credem că e important să spunem lucrurilor pe nume și să ne prezentăm exact așa cum suntem, pentru că avem, într-adevăr, o echipă de care suntem mândri exact așa cum este. Este exact ceea ce vrem și să transmitem prin această campanie: că suntem o echipă formată din oameni reali, cu tot farmecul aferent, care se folosesc de roboți și nu devin ei înșiși unii.” povestește Georgiana Miron, Director Marketing & Comunicare, Groupama Asigurări.
„Această campanie reflectă abordarea noastră ca angajator: promovăm un mediu de lucru profesionist, deschis, care încurajează individualitatea. Pentru noi este important ca această individualitate să nu fie ascunsă, astfel încât să știm, de ambele părți, că există o compatibilitate reală, nedisimulată, între angajați și companie. Iar datorită acestei transparențe, colegii noștri formează un colectiv divers, ținut împreună de valori comune și nu de trăsături comune. Ne bucurăm în fiecare zi de ei și de micile întâmplări care ne fac umani și ne deosebesc”, a declarat Judith Kis, Director Resurse Umane, Groupama Asigurări.
Întreaga platformă s-a construit pornind de la părerile celor ce deja sunt angajați Groupama Asigurări. Astfel, au ieșit la iveală o serie de tensiuni care au fost chiar baza creativă a execuțiilor:
Cine nu are pe cineva care oprește aerul condiționat pe ascuns? Din motive de tras curentul?
https://youtu.be/xm8F4e72FEk
Cine nu are o colegă care cântă cu voce tare la birou?
https://youtu.be/_15g8N828EA
Sau un coleg care dimineața e mereu nervos? Și cine nu a împrumutat lapte pentru cafea cel puțin odată din frigider?
https://youtu.be/EZIRZiPvMu4
Așa a fost creată campania în care prezentăm, pe bune, cum stau lucrurile la Groupama, evidențiind mai degrabă lucrurile care ne fac umani, decât pe cele pozitive. Materialele au fost dezvoltate în mare parte cu angajați reali ai Groupama, totul fiind filmat în birourile Groupama, în timpul unei zile de muncă.
Groupama Asigurari a decis sa ia o alta cale, o cale perfect aliniata valorilor sale, o platforma de Employer Branding cat mai REALA. Asadar, in locul unei imagini nerealiste, unde toti colegii zambesc si toata lumea abia așteaptă să ajungă la birou, Groupama Asigurări a ales să prezinte lucrurile exact așa cum sunt….CU BUNE ȘI CU RELE.
„Ne-am dorit să ieșim din clișee și să îi prezentăm pe colegii noștri în cel mai real mod, cu bune și cu rele. Am plecat chiar de la discuțiile cu ei despre mediul de lucru, despre colegi și despre obiceiurile fiecăruia în spațiile deschise de birouri. Credem că e important să spunem lucrurilor pe nume și să ne prezentăm exact așa cum suntem, pentru că avem, într-adevăr, o echipă de care suntem mândri exact așa cum este. Este exact ceea ce vrem și să transmitem prin această campanie: că suntem o echipă formată din oameni reali, cu tot farmecul aferent, care se folosesc de roboți și nu devin ei înșiși unii.” povestește Georgiana Miron, Director Marketing & Comunicare, Groupama Asigurări.
„Această campanie reflectă abordarea noastră ca angajator: promovăm un mediu de lucru profesionist, deschis, care încurajează individualitatea. Pentru noi este important ca această individualitate să nu fie ascunsă, astfel încât să știm, de ambele părți, că există o compatibilitate reală, nedisimulată, între angajați și companie. Iar datorită acestei transparențe, colegii noștri formează un colectiv divers, ținut împreună de valori comune și nu de trăsături comune. Ne bucurăm în fiecare zi de ei și de micile întâmplări care ne fac umani și ne deosebesc”, a declarat Judith Kis, Director Resurse Umane, Groupama Asigurări.
Întreaga platformă s-a construit pornind de la părerile celor ce deja sunt angajați Groupama Asigurări. Astfel, au ieșit la iveală o serie de tensiuni care au fost chiar baza creativă a execuțiilor:
Cine nu are pe cineva care oprește aerul condiționat pe ascuns? Din motive de tras curentul?
https://youtu.be/xm8F4e72FEk
Cine nu are o colegă care cântă cu voce tare la birou?
https://youtu.be/_15g8N828EA
Sau un coleg care dimineața e mereu nervos? Și cine nu a împrumutat lapte pentru cafea cel puțin odată din frigider?
https://youtu.be/EZIRZiPvMu4
Așa a fost creată campania în care prezentăm, pe bune, cum stau lucrurile la Groupama, evidențiind mai degrabă lucrurile care ne fac umani, decât pe cele pozitive. Materialele au fost dezvoltate în mare parte cu angajați reali ai Groupama, totul fiind filmat în birourile Groupama, în timpul unei zile de muncă.