Groupama Asigurari a demarat intalnirile din cadrul Board-ului Clienților, un proiect unic prin intermediul caruia a introdus pe piata locala o parte din ADN-ul Grupului, principiile mutualiste.
Board-ul Clientilor a fost creat la inceputul anului 2018, fiind o structura de tip consultativ formata din clienti ai Groupama Asigurari care ofera perspectiva lor pietei de asigurari, a nevoile reale ale clientilor sau feedback cu privire la produsele si serviciile Groupama, pe baza experientei personale.
„Initiativa Groupama Asigurari de a infiinta un Board al Clientilor este demna de laudat, o companie de asigurari care pune pret pe parerea clientilor si le cere acestora un feedback direct si obiectiv cu privire la produsele si serviciile pe care le ofera, este de apreciat”, au declarat membrii Board-ului Clientilor.
Board-ul Clientilor Groupama este format din 5 membri, persoane fizice, clienti ai Groupama Asigurari, care au fost selectati in baza unor criterii de eligibilitate (tipuri de produse pe care le-au utilizat, loialitate, continuitate in portofoliu etc). Subiectele abordate in cadrul acestor intalniri au fost legate de performantele companiei din ultimele luni, obiectivele sale, dar, mai ales, perceptia clientilor fata de piata de asigurari si de serviciile si produsele Groupama Asigurari. In urma discutiilor, a reiesit ca membrii Board-ului Clientilor apreciaza, printre altele, directia inovatoare a companiei si au venit cu propuneri concrete pentru a valorifica elementele respective, dar si de a imbunatați portofoliul de produse de asigurare si demersurile de fidelizare a clientilor.