Groupama Asigurari a participat la seria de evenimente Customer Care Conference & Expo ce a avut loc in 17-18 martie on Bucuresti, ocazie cu care s-au reunit cei mai buni specialisti in gestiunea relatiilor cu clientii si call center.
Customer Care Conference & Expo este cel mai important eveniment din Estul Europei ce se adreseaza industriei de customer care, cu accent pe perspectivele strategice de marketing. Totodata, acesta constituie pentru participanti o oportunitate excelenta de a-si forma o imagine de ansamblu asupra pietei de customer care (de la call centere si servicii de helpdesk, pana la posibilitati de interactiune directa cu clientii).
Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare Groupama Asigurari a participat la eveniment in calitate de speaker, ea impartasind din experienta companiei in zona de customer centricity si importanta pe care o acordam experientei clientilor in relatia cu Groupama Asigurari.
Centrul de Servicii Clienti Alo Groupama a obtinut in cadrul Galei Romanian Contact Center Awards 2016, premiul Best Small Support Center. Premiul la aceasta categorie a fost acordat centrelor care ofera servicii de contact center (voce, email, chat; indbound si outbound) dar au si activitati de back office (after sales, account management, direct sales, renewal contract etc.). Compania noastra a fost reprezentata la eveniment de Gabriel Prefac – Director Centru Servicii Clienti si Alexandru Gut – Coordonator Daune de Masa.
Pentru compania noastra participarea si premierea la Contact Center Awards reprezinta o traditie:
2015 - Best Partnership - Groupama Asigurari, Orange Romania, Alcatel-Lucent si Best Call Center Team Manager - Leadership Special Award - Sorina Pricop
2014 - Special Award for Customer Care Excellence
2013 - Best Small Call Center (in house)
2012 - Best use of Technology
Customer Care Conference & Expo este cel mai important eveniment din Estul Europei ce se adreseaza industriei de customer care, cu accent pe perspectivele strategice de marketing. Totodata, acesta constituie pentru participanti o oportunitate excelenta de a-si forma o imagine de ansamblu asupra pietei de customer care (de la call centere si servicii de helpdesk, pana la posibilitati de interactiune directa cu clientii).
Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare Groupama Asigurari a participat la eveniment in calitate de speaker, ea impartasind din experienta companiei in zona de customer centricity si importanta pe care o acordam experientei clientilor in relatia cu Groupama Asigurari.
Centrul de Servicii Clienti Alo Groupama a obtinut in cadrul Galei Romanian Contact Center Awards 2016, premiul Best Small Support Center. Premiul la aceasta categorie a fost acordat centrelor care ofera servicii de contact center (voce, email, chat; indbound si outbound) dar au si activitati de back office (after sales, account management, direct sales, renewal contract etc.). Compania noastra a fost reprezentata la eveniment de Gabriel Prefac – Director Centru Servicii Clienti si Alexandru Gut – Coordonator Daune de Masa.
Pentru compania noastra participarea si premierea la Contact Center Awards reprezinta o traditie:
2015 - Best Partnership - Groupama Asigurari, Orange Romania, Alcatel-Lucent si Best Call Center Team Manager - Leadership Special Award - Sorina Pricop
2014 - Special Award for Customer Care Excellence
2013 - Best Small Call Center (in house)
2012 - Best use of Technology