Joi, 20 aprilie, Groupama Asigurari a fost prezenta in calitate de partener la cea de-a doua editie a Conferintei ,,Sustainability: Shaping The Future of Brands".
Evenimentul a avut ca punct de focus practicile de responsabilitate sociala si sustenabilitate, reunind peste 100 de specialisti in marketing, comunicare si CSR.
Printre subiectele abordate în cadrul conferinței s-au numărat: sustenabilitatea în termeni de brand si imagine, trenduri globale in CSR si sustenabilitate, raportarea non-financiara integrata in relatie cu performanta in afaceri, tranzitia catre noile standarde de raportare Global Reporting Initiative (GRI).
Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare, s-a numarat printre speakerii evenimentului si a luat parte, alaturi de alti jucatori de referinta din diverse industrii, la panelul de discutii cu tema: Puterea brandurilor de a crea un viitor mai bun, prezentand rolul practicilor de responsabiltate sociala in politica activa de preintampinare a riscurilor, dar si aderarea tuturor structurilor din companie la aceste principii si valori de brand. Cu alte cuvinte, CSR-ul apartine companiei si oamenilor care o alcatuiesc, iar adevaratele rezultate apar cand avem continuitate intr-un parteneriat si putem construi impreuna actiuni pe termen lung, fie ca investim in cinema, in campanii de prevenire a riscurilor, sport de performanta sau proiecte care vin in sprijinul comunitatilor defavorizate.
Evenimentul a avut ca punct de focus practicile de responsabilitate sociala si sustenabilitate, reunind peste 100 de specialisti in marketing, comunicare si CSR.
Printre subiectele abordate în cadrul conferinței s-au numărat: sustenabilitatea în termeni de brand si imagine, trenduri globale in CSR si sustenabilitate, raportarea non-financiara integrata in relatie cu performanta in afaceri, tranzitia catre noile standarde de raportare Global Reporting Initiative (GRI).
Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare, s-a numarat printre speakerii evenimentului si a luat parte, alaturi de alti jucatori de referinta din diverse industrii, la panelul de discutii cu tema: Puterea brandurilor de a crea un viitor mai bun, prezentand rolul practicilor de responsabiltate sociala in politica activa de preintampinare a riscurilor, dar si aderarea tuturor structurilor din companie la aceste principii si valori de brand. Cu alte cuvinte, CSR-ul apartine companiei si oamenilor care o alcatuiesc, iar adevaratele rezultate apar cand avem continuitate intr-un parteneriat si putem construi impreuna actiuni pe termen lung, fie ca investim in cinema, in campanii de prevenire a riscurilor, sport de performanta sau proiecte care vin in sprijinul comunitatilor defavorizate.