Groupama Asigurari a participat in data de 10 iulie, in calitate de partener, la deschiderea oficiala a campaniei „A vélo au cinema - Pedaleaza spre cinema”, organizata de Institutul Francez din Bucuresti.
Campania „A vélo au cinema - Pedaleaza spre cinema” a avut loc in perioada 6 – 14 iulie si a avut scopul de a incuraja cat mai multe persoane sa duca o viata mai activa, sa fie mai constiente si responsabile de sanatatea lor, imbinand utilului cu placutul, prin impletirea activitatilor sportive cu cele cultural recreative. Conceptul acestei campanii a fost dezvoltat de Institutul Francez in urma conferintei anuale VeloCity, ce a avut loc in perioada 2 - 5 iunie la Nantes (Franta), la care au luat parte peste 1500 de persoane din intreaga lume. Cu ocazia acestei conferinte au fost colectate numeroase informatii de la specialistii in planificare urbana si transport aternativ si a fost prezent proiectul Drumuri Verzi in Bucuresti, un proiect pilot de infrastructura prietenoasa cu pietonii si biciclistii.
Institutul Francez, alaturi de Groupama Asigurari a preluat aceasta initiativa frumoasa, cu implicatii pozitive nu doar asupra mediului, ci si asupra sanatatii oamenilor. Implicarea si sprijinul pe care compania l-a acordat acestui proiect are la baza doua din cele mai importante directii in care se concentreaza o mare parte a actiunilor de responsabilitate sociala si sponsoring: preventia prin sport si sustinerea cinematografiei.
Startul campaniei a fost dat de un grup de biciclisti, care au ales sa se alature proiectului si care, in mod organizat, au strabatut diverse trasee din Bucuresti, reusind astfel sa promoveze conceptul campaniei si sa atraga cat mai multi sustinatori. Groupama Asigurari, le-a pus la dispozitie biciclete adaptate cu panouri publicitare (bikeadvertising), iar in curtea Institutului Francez din Bucuresti a amenajat un spatiu special, dedicat parcarii bicicletelor.
Totodată, in data de 10 iulie, publicul larg a avut posibilitatea sa participe la o serie de activitati organizate de Institutul Francez din Bucuresti: cursuri dedicate copiilor pentru invatarea si testarea abilitatilor de a mege pe bicicleta, sfaturi practice pentru repararea bicicletelor, idei creative de confectionare a unor obiecte decorative realizate din produse reciclabile, filme, conferinte, gustari delicioase. Ziua s-a încheiat cu vizionarea filmului Solidream si o conferinta de presa, la care au luat cuvantul toti partenerii, Groupama Asigurari fiind reprezentata de domnul François Coste, Director General.
Campania „A vélo au cinema - Pedaleaza spre cinema” a avut loc in perioada 6 – 14 iulie si a avut scopul de a incuraja cat mai multe persoane sa duca o viata mai activa, sa fie mai constiente si responsabile de sanatatea lor, imbinand utilului cu placutul, prin impletirea activitatilor sportive cu cele cultural recreative. Conceptul acestei campanii a fost dezvoltat de Institutul Francez in urma conferintei anuale VeloCity, ce a avut loc in perioada 2 - 5 iunie la Nantes (Franta), la care au luat parte peste 1500 de persoane din intreaga lume. Cu ocazia acestei conferinte au fost colectate numeroase informatii de la specialistii in planificare urbana si transport aternativ si a fost prezent proiectul Drumuri Verzi in Bucuresti, un proiect pilot de infrastructura prietenoasa cu pietonii si biciclistii.
Institutul Francez, alaturi de Groupama Asigurari a preluat aceasta initiativa frumoasa, cu implicatii pozitive nu doar asupra mediului, ci si asupra sanatatii oamenilor. Implicarea si sprijinul pe care compania l-a acordat acestui proiect are la baza doua din cele mai importante directii in care se concentreaza o mare parte a actiunilor de responsabilitate sociala si sponsoring: preventia prin sport si sustinerea cinematografiei.
Startul campaniei a fost dat de un grup de biciclisti, care au ales sa se alature proiectului si care, in mod organizat, au strabatut diverse trasee din Bucuresti, reusind astfel sa promoveze conceptul campaniei si sa atraga cat mai multi sustinatori. Groupama Asigurari, le-a pus la dispozitie biciclete adaptate cu panouri publicitare (bikeadvertising), iar in curtea Institutului Francez din Bucuresti a amenajat un spatiu special, dedicat parcarii bicicletelor.
Totodată, in data de 10 iulie, publicul larg a avut posibilitatea sa participe la o serie de activitati organizate de Institutul Francez din Bucuresti: cursuri dedicate copiilor pentru invatarea si testarea abilitatilor de a mege pe bicicleta, sfaturi practice pentru repararea bicicletelor, idei creative de confectionare a unor obiecte decorative realizate din produse reciclabile, filme, conferinte, gustari delicioase. Ziua s-a încheiat cu vizionarea filmului Solidream si o conferinta de presa, la care au luat cuvantul toti partenerii, Groupama Asigurari fiind reprezentata de domnul François Coste, Director General.