București, 10 decembrie 2020 – Într-un an cu multe provocări, caracterizat de un context economic volatil, modul în care românii se raportează la asigurări este și el în schimbare, conform unui studiu realizat de către IRSOP pentru Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România.
Conform studiului realizat de IRSOP pentru Groupama, eventualitatea unei pensii mici, posibilitatea producerii unui accident sau lipsa unor economii pentru nevoi urgente reprezintă principalele riscuri care îi determină pe clienți să ia în calcul încheierea unei asigurări facultative. Barierele care ar putea interveni în decizia de cumpărare țin de costuri, pentru 28% dintre respondenți sau, pentru 24% dintre aceștia, de nevoia de prioritizare a altor urgențe de ordin financiar. Dacă în anii anteriori lipsa încrederii în asigurători era de asemenea un criteriu care influența în mod negativ decizia de cumpărare, anul acesta se observă o scădere notabilă în rândul celor sceptici, de la 22% în 2018, la 14% în 2020.
„Analizăm constant nevoile clienților noștri și tendințele legate de comportamentul lor de consum, pentru a putea răspunde cu produse și servicii flexibile, personalizabile, adaptate nevoilor lor reale. Pe fondul crizei sanitare, asistăm la schimbări în obiceiurile de consum, la o grijă mai mare față de lucrurile care contează cu adevărat – sănătatea noastră și a celor dragi, siguranța locului pe care îl numim ”acasă” sau viitorul copiilor noștri. Noi am răspuns cu produse flexibile, cu o decizie contrară practicii standard, aceea de a acoperi riscurile asociate COVID-19 și cu o paletă largă de servicii ușor de accesat, de la distanță – notificarea daunelor online, inspecții de risc online. Recent, am introdus și opțiunea de semnare electronică a polițelor și documentelor de asigurare. Este o modalitate simplă, funcționează de pe dispozitivele mobile, fără a fi necesară instalarea unei aplicații și le permite clienților să stocheze toate documentele într-un singur fișier, pe dispozitivul personal”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți Groupama Asigurări.
Descarcă Comunicatul de presă integral
Conform studiului realizat de IRSOP pentru Groupama, eventualitatea unei pensii mici, posibilitatea producerii unui accident sau lipsa unor economii pentru nevoi urgente reprezintă principalele riscuri care îi determină pe clienți să ia în calcul încheierea unei asigurări facultative. Barierele care ar putea interveni în decizia de cumpărare țin de costuri, pentru 28% dintre respondenți sau, pentru 24% dintre aceștia, de nevoia de prioritizare a altor urgențe de ordin financiar. Dacă în anii anteriori lipsa încrederii în asigurători era de asemenea un criteriu care influența în mod negativ decizia de cumpărare, anul acesta se observă o scădere notabilă în rândul celor sceptici, de la 22% în 2018, la 14% în 2020.
„Analizăm constant nevoile clienților noștri și tendințele legate de comportamentul lor de consum, pentru a putea răspunde cu produse și servicii flexibile, personalizabile, adaptate nevoilor lor reale. Pe fondul crizei sanitare, asistăm la schimbări în obiceiurile de consum, la o grijă mai mare față de lucrurile care contează cu adevărat – sănătatea noastră și a celor dragi, siguranța locului pe care îl numim ”acasă” sau viitorul copiilor noștri. Noi am răspuns cu produse flexibile, cu o decizie contrară practicii standard, aceea de a acoperi riscurile asociate COVID-19 și cu o paletă largă de servicii ușor de accesat, de la distanță – notificarea daunelor online, inspecții de risc online. Recent, am introdus și opțiunea de semnare electronică a polițelor și documentelor de asigurare. Este o modalitate simplă, funcționează de pe dispozitivele mobile, fără a fi necesară instalarea unei aplicații și le permite clienților să stocheze toate documentele într-un singur fișier, pe dispozitivul personal”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți Groupama Asigurări.
Descarcă Comunicatul de presă integral