Pe lângă clasicele tichete de masă și prime de vacanță, asigurările de viață și abonamentele de sănătate au urcat pe primul loc în topul beneficiilor pe care poți să le oferi angajaților. Într-o piață a muncii ce se confruntă cu lipsa de angajați bine pregătiți pentru slujbă și o rată de retenție dificilă, așa cum raportează 41% dintre companiile din România într-un studiu, aceste beneficii nu mai sunt doar o formă de apreciere, ci un instrument esențial în atragerea, motivarea și retenția angajaților.
Beneficiile orientate spre sănătatea și securitatea angajaților joacă un rol vital, contribuind la creșterea productivității și implicării lor la locul de muncă, ceea ce desigur că stimulează în final succesul general al companiei. Angajații care se simt în siguranță și apreciați sunt mai motivați să facă performanță și să rămână cu angajatorii lor.
Indiferent de modul de lucru (la distanță, la birou sau hibrid), beneficiile se află în topul priorităților pentru 55% dintre angajații care vor să-și schimbe locul de muncă. Aceștia au răspuns într-un sondaj recent că beneficiile vor fi o prioritate de top atunci când vor aplica pentru următorul loc de muncă. Așa că ai toate motivele să pui la punct un pachet robust de beneficii pentru angajați.
Dacă ai nevoie de idei despre ce tipuri de beneficii să incluzi într-un astfel de pachet sau cum să-l dezvolți pe cel existent, acest articol este resursa ideală pentru a afla toate informațiile necesare despre dorințele angajaților, noutățile legislative din ultimul an și cele mai eficiente strategii de alegere și comunicare a beneficiilor, prezentate de Groupama și alte surse de referință în domeniu.
Care sunt noutățile legislative despre beneficiile extrasalariale în ultimul an?
Începând cu februarie 2023, companiile au putut să ofere beneficii extrasalariale neimpozitabile în limita a 33% din salariul brut al angajatului. Adică beneficiile nu vor fi impozitate decât dacă trec de acest prag diferit pentru fiecare angajat.
Excepție de la plafonul de 33% fac beneficiile cele mai comune, și anume: tichetele de masă, tichetele de vacanță, cele culturale sau de creșă, tichetele cadou sau cadourile acordate angajaților sau copiilor acestora.
Pe lista beneficiilor extrasalariale neimpozitabile precum tichetele de masă, asigurările de sănătate sau primele și bonusurile, se mai adaugă beneficii în plafonul de 33%:
- Contravaloarea abonamentului la sala de fitness, până în suma de 400 de euro per angajat
- Primele pentru asigurări facultative de sănătate sau abonamente de sănătate în limita a 400 de euro pe an pentru fiecare angajat
- Pentru cei ce nu primesc tichete de masă, contravaloarea hranei acordate de angajator pentru angajații proprii, în limita a 30 de lei pe zi, adică valoarea unui tichet de masă
- Pentru angajații care nu dețin o locuință sau o proprietate personală în localitatea în care compania își desfășoară activitatea, angajatorii le pot oferi cazarea și contravaloarea chiriei pentru spațiile de cazare sau de locuit puse la dispoziție de către angajator, în limita a 600 de lei/lună, adică un procent de 20% din salariul de bază minim brut pe țară de persoană
- Contribuțiile la un fond de pensii sau la o schemă de pensie facultativă, în limita a 400 de euro pe an pentru fiecare angajat
- Sumele acordate angajaților corespunzătoare numărului de zile lucrate în regim de telemuncă, în limita a 400 de lei lunar per angajat
- Pentru angajații care întreprind activități de muncă în deplasare: șoferii, agenții de vânzări etc. se poate oferi o clauză de mobilitate. Această clauză este limitată la de 2,5 ori mai mare decât indemnizația de delegare. Iar dacă angajatul se deplasează în străinătate pentru a calcula clauza de mobilitate, se înmulțește 2,5 cu 35 de euro în spațiul UE, adică 87,5 euro
- Contravaloarea serviciilor turistice sau de tratament, inclusiv a transportului pe perioada concediului pentru angajații proprii și membrii de familie ai acestora. Indiferent dacă concediul este în țară sau în străinătate, acest beneficiu poate fi oferit în limita a unui salariu mediu brut. Pentru anul 2023 se ia în calcul limita de 6.095 lei/an
Este bine de menționat că pentru a fi scutite de impozit, pentru toate beneficiile acordate angajatului, angajatorul trebuie să primească de la angajat bonul sau factura (pe numele salariatului), dar și informații care să ateste plata: dacă plătește cash sau numerar, angajatul va trebui să prezinte bonul sau chitanța și factura, iar dacă angajatul plătește prin bancă trebuie să îi predea angajatorului pe lângă bon sau factură și extrasul de cont personal.
Cele mai căutate beneficii pentru angajați în 2024
Iată care sunt beneficiile extrasalariale dorite de angajați, conform unui raport realizat de Hipo despre piața forței de muncă în anul 2024.
- Asigurări medicale private de sănătate sau abonamente medicale
- Tichete de masă
- Bonusuri de performanță
- Prime Paște/Crăciun
- Zile suplimentare la concediul de odihnă
- Abonamente la biblioteci online sau programe de lectură la birou
- Program de lucru flexibil
- Posibilitatea de a lucra de la distanță
- Decontarea transportului
- Pensie privată
- Cursuri dezvoltare/limbi străine
- Suport financiar pentru traininguri
- Beneficii well-being (consiliere, psihoterapie, yoga, mindfulness)
- Abonament la sală de fitness/sport
- Asigurare de viață
Asigurările private de sănătate de la Groupama
Dacă vrei să le oferi angajaților tăi beneficii extrasalariale neimpozitabile care să le fie cu adevărat de folos și să-i impulsioneze să lucreze mai eficient, poți să te bazezi pe Groupama, asociatul tău de încredere.
1. Asigurarea de sănătate - spitalizare și chirurgie pentru angajațiIndiferent dacă acoperirea medicală deținută prin sistemul public este completată și de un abonament privat, asigurarea suplimentară oferă suport pentru cheltuielile medicale asociate spitalizării și intervențiilor chirurgicale angajaților tăi, și poate fi extinsă și familiei acestora.
Asigurarea de sănătate - spitalizare și chirurgie este modulară, cu opțiuni pentru rețea medicală și nivel de acoperire, și poate fi completată cu asigurări opționale pentru beneficii specifice, cum ar fi sănătatea emoțională sau cheltuieli medicale suplimentare. De asemenea, angajații vor avea acces, ca asigurare suplimentară, la chat-ul medical ÎntreabăMedic care le oferă acces 24/7 la un medic specialist pentru un consult rapid, suport și sfaturi.
AVANTAJELE PENTRU COMPANIE
- Instrumente de motivare și fidelizare a angajaților și de atragere a profesioniștilor
- Personalizarea asigurării în funcție de nevoile angajaților
- Flexibilitate în configurarea beneficiilor în funcție de disponibilitatea financiară
- Simplitate: în funcție de tipurile de acoperiri alese și de mărimea grupului, contractul se poate încheia fără evaluarea medicală a angajaților, aceștia devenind asigurați imediat după semnare
- Pe parcursul anului contractual se pot adăuga sau retrage membri
AVANTAJELE PENTRU ANGAJAȚI
- Oferă suport financiar în cazul unui eveniment asigurat
- Poate oferi acoperire atât în țară, cât și internațional
- Se poate include în asigurare și familia angajatului
- Crește motivația prin recunoașterea valorii la succesul companiei
- Indemnizația de sănătate nu este supusă impozitării
Reprezintă un instrument esențial pentru susținerea unei echipe sănătoase și motivate în cadrul afacerii tale. Acest tip de asigurare de sănătate acoperă o gamă extinsă de servicii și specialități medicale, asigurând acces facil la servicii de calitate și tehnologii medicale moderne.
Asigurarea medicală integrală combină serviciile medicale în spital și în ambulatoriu, acoperind pe lângă intervenții chirurgicale, spitalizare, naștere și verificări anuale, consultații la medicul generalist și specialist, teste de laborator, investigații pentru diagnosticare, stomatologie, vaccinări, transport cu ambulanța și recuperare medicală.
AVANTAJELE PENTRU COMPANIE
- Îți poți motiva angajații arătându-le că te preocupă starea lor de sănătate
- Beneficiezi de acoperiri multiple prinse într-un pachet special creat pentru companii
- Cresc performanțele companiei având o echipă sănătoasă
- Costul asigurării de sănătate se deduce din venitul impozabil și este mai mic decât dacă ai găsi un alt mijloc de motivare a echipei
AVANTAJELE PENTRU ANGAJAȚI
- Se simt în siguranță având acces la servicii medicale de calitate
- Se simt confortabil având posibilitatea asigurării membrilor familiei
- Au acces rapid la serviciile medicale prin sistemul de programări pentru consultații, apelând serviciul Call Center
- Au acces la o rețea medicală cu acoperire națională
Dacă ești angajat și dorești să discuți despre beneficiile extrasalariale în cadrul locului tău de muncă, acest articol poate fi un instrument util. Studiile arată că beneficiile extrasalariale precum tichetele de masă, asigurările de sănătate și abonamentele la sală, nu sunt doar bine primite, ci și importante pentru nivelul de satisfacție și motivație al angajaților.
Ce bugete au angajatorii pentru beneficiile angajaților și cum le alocă?
În cursul anului 2023, toate sectoarele de activitate din România au înregistrat creșteri a bugetului lunar alocat pentru beneficiile extrasalariale, în special în cazul beneficiilor flexibile, precum programul flexibil de lucru, posibilitatea de a lucra la distanță sau zilele suplimentare de concediu.
De asemenea, s-a constatat că sectoarele cu cel mai generos buget mediu pentru astfel de beneficii au fost cele ale serviciilor financiare, care au alocat aproximativ 792 de lei lunar per angajat (conform acestui studiu), fiind urmate de sectoarele IT & Software și servicii. Beneficiile pentru angajații din IT au ajuns la o valoare de 726 de lei lunar per angajat.
Tipurile de beneficii extrasalariale și cum sunt impozitate
Este clar că pachetul trebuie să includă compensații financiare și beneficii de sănătate, dar și alte avantaje care să contribuie la bunăstarea generală a angajaților.
Trebuie comunicat în mod clar angajaților potențiali și actuali despre cum să acceseze cu ușurință aceste beneficii.
Angajații sunt interesați de accesul la servicii medicale în afara sistemului de stat, iar companiile care le pun la dispoziție asigurări sau abonamente la clinici private au de câștigat angajați mai sănătoși și mai motivați.
Asigurări de sănătate
Asigurarea medicală integrală colectivă este un produs complet cu acoperiri multiple, cuprinse într-un pachet special creat pentru companii. Acoperă toate cele trei componente ale sănătății: prevenție, diagnostic și tratament.
Dacă alegi asigurarea medicală privată colectivă de la Groupama, echipa ta va acces ușor la servicii medicale de înaltă calitate în Rețeaua Privată Regina Maria, în alte spitale private, dar și în sistemul public de sănătate.
În plus, la capitolul impozitare, costul asigurării medicale private se deduce din venitul impozabil și este unul scăzut, care aduce beneficii multiple pentru echipă și afacere. Ia legătura cu un specialist Groupama pentru a configura pachetul echipei tale.
Asigurarea de sănătate - spitalizare și chirurgie este un alt produs de sănătate oferit de Groupama axat pe partea de tratament, pe care poți să-l oferi angajaților tăi în completarea asigurării în sistemul public de sănătate.
Este un tip de asigurare pe care aceștia se pot baza în situațiile medicale care necesită spitalizare sau chirurgie, și deci costuri mai mari, mai ales în cadrul unor spitale private. Reprezintă un instrument de fidelizare și motivare a angajaților și de asemenea, indemnizația de asigurare nu este supusă impozitării, iar unul dintre avantaje este acela că poți personaliza acoperirea.
Asigurare colectivă de accidente
Echipa este una dintre cele mai valoroase resurse ale companiei și este vital să oferi un mediu de lucru sigur. Însă, chiar dacă iei toate măsurile de siguranță, riscul producerii unor accidente de muncă nu dispare.
Asigurarea colectivă de accidente de la Groupama este soluția prin care angajații tăi au parte de susținere financiară dacă suferă un accident la locul de muncă, iar bugetul companiei nu este afectat.
Asigurare de călătorie
Un alt beneficiu important, mai ales dacă activitatea companiei implică deplasări frecvente, este asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate. Cu asigurarea de la Groupama poți configura acoperirile, durata și componența grupului pentru a se potrivi afacerii tale.
Astfel, în cazurile nedorite, dar totuși posibile, în care angajații sau colaboratorii tăi se accidentează sau se îmbolnăvesc în timpul unei călătorii în interes de serviciu, polița va acoperi cheltuielile medicale.
Beneficiile de natură financiară vin să suplimenteze venitul lunar și se găsesc în topul preferințelor angajaților. Un sondaj recent arată că 65% dintre angajați sunt stresați din cauza finanțelor personale, costând angajatorii un total de 4,7 miliarde de dolari pe săptămână, în pierderi de productivitate.
Programele de bunăstare financiară din 2024 oferă angajaților resurse pentru a face față șocurilor financiare pe termen scurt, acordând în același timp acces la consiliere pentru a asigura securitatea financiară pe termen lung.
Iată ce beneficii financiare pot să le acorzi angajaților tăi:
Tichete de masă
Studiile ce vizează piața forței de muncă din România plasează tichetele de masă pe primul loc în topul beneficiilor pentru angajați. Companiile care oferă lunar aceste tichete, în plus față de salariu, aduc un avantaj angajaților acoperind cheltuielile acestora cu mesele zilnice.
Este bine de menționat că acest beneficiu salarial nu este impozitabil.
Prime și bonusuri de performanță
În acest caz, nu vorbim de beneficii acordate lunar, ci în anumite momente cheie, care arată susținere și apreciere din partea companiei. Pachetul salarial poate fi completat de prime de sărbători, dar și de bonusuri la final de an, care să recompenseze implicarea și performanța la job.
Notabil, acest beneficiu extrasalarial este supus impozitării și contribuțiilor sociale.
Cadouri sau tichete cadou
Companiile care oferă cadouri pentru angajații lor, evidențiază angajamentul față de satisfacția și bunăstarea lor. Această recompensă permite angajaților să aleagă între recompense financiare sau produse/servicii tangibile, adaptându-se nevoilor și preferințelor individuale.
Legea codului muncii despre beneficii extrasalariale scutește de impozit următoarele beneficii în limita a 300 de lei fiecare: cadourile, inclusiv tichetele cadou, oferite de către angajatori salariaților, precum și cele acordate în beneficiul copiilor minori ai acestora, cu ocazia Paștelui, zilei de 1 iunie, Crăciunului și a sărbătorilor similare ale altor culte religioase. La acestea se mai adaugă și cadourile sau tichetele cadou oferite salariatelor de 8 Martie, tot în limita cumulată a 300 de lei.
Practic, dacă angajatorul oferă atât cadouri, cât și tichete cadou, suma cumulată a acestora pentru o ocazie per angajat nu trebuie să treacă de 300 de lei pentru a fi scutită de taxe.
Decontarea transportului
Un ajutor de reală valoare pentru angajatorii care au o politică de lucru la birou, decontarea transportului reprezintă un suport esențial în gestionarea costurilor de navetă. Mai mult decât atât, decontarea transportului poate să încurajeze angajații să folosească mijloace de transport mai sustenabile, îmbunătățind astfel bunăstarea angajaților.
Acesta este un alt beneficiu extrasalarial deductibil pentru angajați, dar decontarea transportului cu mijloace de transport în comun este mult mai ușor de justificat în fața legii codului muncii, comparativ cu decontarea combustibilului.
O alternativă ar fi punerea la dispoziție de mijloace de transport mai sustenabile precum un microbuz care să facă o rută de navetă pentru angajații din afara localității, sau chiar mașini de serviciu sau biciclete pentru angajații ce nu au o navetă prea lungă până la birou.
Coaching și consiliere financiară
Sunt din ce în ce mai accesate și programele orientate către educația financiară a angajaților. Companiile apelează la specialiști care oferă angajaților sesiuni de coaching financiar pentru
a-i ajuta să-și gestioneze cât mai bine bugetul personal prin programe ce vizează reducerea datoriilor, crearea de credite, bugetare, economii și investiții.
Printre cele mai importante beneficii ce ar trebui să își aibă locul în politica de beneficii extrasalariale a companiei sunt și acelea care vizează componenta de sănătate.
Beneficiile extrasalariale sociale reprezintă un element important în rândul avantajelor oferite de companii, contribuind la îmbunătățirea stării de bine și motivației angajaților în mediul profesional, dar și la sentimentul de apreciere pe care îl simt angajații din partea companiei. Aceste tipuri de beneficii îi vor loializa pe angajați fiindcă compania le arată că se gândește la ei și la viitorul lor.
Vouchere sau prime de vacanță
Companiile care doresc să extindă beneficiile oferite angajaților optează pentru vouchere sau prime de vacanță de care aceștia să se bucure în timpul liber. Și culeg fără îndoială roadele, studiile dovedind că un angajat relaxat este unul mai productiv și mai implicat.
Mai mult decât atât, toate costurile de transport și cazare pentru angajat și membrii familiei sale sunt neimpozitabile, creând astfel un mediu propice pentru ca angajatorii să susțină financiar recrearea angajaților săi în concediu.
Pensii private
Pensiile private sunt un beneficiu financiar care nu aduce avantaje imediate, ci unele pe termen lung. Reprezintă o cheltuială lunară pentru companie care, pe lângă contribuțiile la bugetul de pensii de stat, virează o sumă de bani către un fond privat, asigurând astfel viitorul angajaților.
Prin plata unor pensii private pentru angajat în limita a 400 de euro pe an, se poate reține un impozit mai mic din salariul angajatului, un astfel de beneficiu extrasalarial fiind totodată un mijloc de a reduce dările către stat.
Asigurare de viață
Unul dintre tipurile de beneficii sociale care poate face din compania ta un angajator de top este asigurarea de viață.
Groupama oferă asigurarea de viață de grup prin intermediul căreia vei putea să oferi suport și sprijin financiar propriilor angajați, dar și familiilor acestora, în cazul unor evenimente care le afectează sănătatea și capacitatea de muncă, fie prin alegerea unor acoperiri personalizate sau a unor pachete predefinite.
În plus, este bine să știi că indemnizația de asigurare nu este supusă impozitării, deci compania nu va achita taxe suplimentare dacă include acest beneficiu important în pachetul salarial. Intră în contact cu un consultant Groupama pentru mai multe detalii.
Beneficii flexibile
Tendințele din piața muncii aduc în față și beneficiile bazate pe flexibilitatea modului de lucru, a programului, dar și acordarea de zile libere extra.
Același studiu realizat de Hipo indică un procent de 65,3% companii care se orientează către forma hibrid, care îmbină munca la distanță cu cea de la birou și un procent de 24,6% companii care optează pentru modul de lucru 100% la distanță.
Iată ce beneficii flexibile poți include în pachetul angajaților tăi, în funcție de specificul activității companiei:
- Vineri scurtă
- Control asupra programului de lucru
- Munca 100% la distanță
- Zile libere suplimentare
- Activități de socializare cu colegii
Beneficii pentru sănătatea emoțională
Perioada pandemiei a accelerat implicarea companiilor în bunăstarea emoțională a angajaților săi, pentru a-i ajuta să gestioneze mai bine emoțiile negative.
Beneficiile care aduc avantaje pe latura emoțională fac parte din pachetul extrasalarial acordat de companiile din România și din întreaga lume. Iar tendințele din domeniu le includ în pachetul esențial care susține echilibrul și productivitatea la locul de muncă.
Iată ce beneficii poți să le oferi angajaților tăi pentru a-i ajuta să evite problemele emoționale sau să le gestioneze:
- Consiliere psihologică
- Coaching pentru dezvoltare personală și carieră
- Grupuri de suport
La Groupama, aceste beneficii pentru sănătatea emoțională pot fi incluse, ca opțiune suplimentară, în Asigurarea de sănătate - spitalizare și chirurgie. Angajații tăi vor avea acces la 4 sesiuni de consiliere, coaching și psihoterapie.
Cum alegi pachetul de beneficii extrasalariale pentru angajați?
Managerii de resurse umane și proprietarii de afaceri trebuie să își evalueze organizația și realitățile de la locul de muncă, înainte de a decide asupra unui plan de beneficii profesionale care să aibă sens.
Iată câteva aspecte de luat în considerare atunci când dezvolți planul de beneficii pentru angajații companiei:
Ce beneficii extrasalariale își doresc angajații tăi
Deoarece unul dintre obiectivele acordării de beneficii angajaților este de a adăuga valoare vieții acestora, este întotdeauna o idee bună să iei în considerare ceea ce își doresc într-un pachet de beneficii, înainte de a lua decizia finală.
Totuși, profesioniștii în resurse umane și antreprenorii trebuie să privească imaginea de ansamblu ca să existe un echilibru între dorințele angajaților și ceea ce este sustenabil pentru companie.
De ce au nevoie angajații tăi
Uneori, dorințele și nevoile pot fi amestecate și confuze. Dacă asculți doar ceea ce își doresc angajații când sunt întrebați despre beneficii, s-ar putea să ajungi să le faci un deserviciu până la urmă.
Destul de des, aceștia nu reușesc să ia în considerare posibilitatea unui accident care să ducă la invaliditate sau tratamente medicale pe termen lung. Dar un pachet solid pornește cu beneficii care oferă ajutor real în situații grave.
Ce riscuri reale pot afecta siguranța angajaților
Riscurile în afaceri vizează orice domeniu de activitate, iar pachetul de beneficii funcționează și ca o plasă de siguranță în acele situații neprevăzute care pot afecta sănătatea angajaților.
Aceste riscuri reale includ accidentarea care poate duce la invaliditate permanentă sau temporară, îmbolnăvirea, chiar decesul. Găsești în portofoliul Groupama o serie de asigurări de grup pentru angajați prin care poți să le oferi susținere financiară, în cazul unor evenimente care le afectează atât sănătatea, cât și productivitatea.
Ce resurse financiare are compania
Bugetul de care compania dispune rămâne, totuși, factorul decisiv în alegerea pachetului de beneficii. După ce ai parcurs pașii anteriori, analizează dorințele, nevoile și riscurile reale în raport cu resursele financiare ale firmei și o să fie destul de clar ce opțiuni ai la dispoziție.
Chiar dacă începi cu un buget limitat, care nu-ți permite să oferi toate beneficiile dorite, primul pas este important. Consultanții Groupama te pot ajuta să configurezi un pachet de beneficii pentru angajați adaptat bugetului și nevoilor.
Sfaturi pentru comunicarea eficientă a beneficiilor către angajați
Pentru a te asigura că beneficiile extrasalariale pe care le alegi ajung să fie folosite de către angajații tăi și astfel investiția în bunăstarea angajaților să aibă randament este esențial să le comunici clar care sunt beneficiile pe care le au la dispoziție și cum să le acceseze.
Mesaje clare
Evită să folosești un limbaj greoi sau terminologie de ordin juridic sau tehnic în comunicarea beneficiilor salariale către angajații tăi. Optează în schimb pentru explicații concise a modului în care beneficiile respective îi vor ajuta pe angajații tăi.
De asemenea, este bine să oferi resurse cu explicații clare pentru modalitățile în care angajații se pot bucura de beneficiile oferite. De exemplu, cum să-și deconteze transportul către și de la muncă sau ce include abonamentul lor de sănătate privată și unde pot merge pentru a beneficia de serviciile incluse.
Sesiuni de informare și de întrebări și răspunsuri
Se poate ca odată ce au primit informațiile despre noile beneficii, angajații tăi să aibă întrebări legate de aplicabilitatea, validarea sau eligibilitatea pentru anumite beneficii. De aceea este indicat să organizezi o întâlnire cu toți angajații în care să poată primi răspunsuri la întrebările lor. Astfel, nu va trebui să răspunzi prin email la aceeași întrebare pusă de mai mulți angajați.
Tot în cadrul acestei sesiuni de informare vei putea vedea cât de impact sunt beneficiile extrasalariale pentru angajații tăi și vei avea un indiciu cu privire la calitatea investiției făcute. Dacă feedback-ul primit de la angajați este preponderent negativ, atunci poți să te aștepți ca rata de folosire a beneficiului să fie redusă.
Ce beneficii extrasalariale vei acorda angajaților tăi?
Este simplu, angajații de top caută să aibă angajatori asemenea. Afacerile care doresc să obțină mai mult de la echipele lor ar trebui să creeze programe și pachete de beneficii care să ofere sprijin la birou, dar și în afara lui.
Beneficiile extrasalariale ce vizează bunăstarea financiară, sănătatea și echilibrul emoțional sunt punctul de pornire pentru orice pachet solid, care susține activitățile de recrutare, dar și retenția personalului.
Programele construite în jurul acestor componente oferă angajaților acces la soluții valoroase care îi fac să se simtă apreciați și susținuți de compania la care lucrează. În schimb, aceștia sunt dornici să investească mai mult din abilitățile lor, care conduc compania către succesul în afaceri.
Dacă ai nevoie de îndrumare sau de sfaturi de specialitate pentru a dezvolta un pachet optim de beneficii pentru angajații tăi, ia legătura cu un consultant Groupama!